Foto bij 033' Justin Bieber

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • stupidOTP

    O-M-GGGG
    ik sweer dat ik net nog een koekenpan had... zou ik daar hard genoeg die mannen me kunnen slaan?

    Le me woont in Breda BRABANT KUT!! OMG dat zeg ik eigenlijk nooit... Okay, wel dat ik in Breda woon, maar niet dat kut gedeelte, ach je weet wat ik bedoel....
    waar wonen jullie eigenlijk? ik hoop dat dit een leuke lange reactie is...ghehe ik typete eerst erectie... STOUTE ANNA!!!
    een erectie is een reactie op sexuele aanrakingen en/of beelden. Alleen mannelijke wezens kunnen een erectie krijgen. WTF ben ik aan het lullen.... hey hey zag je dat erectie-lullen?? Okay ik ga kappen, dit is me iets te perv...

    BYYYYEEE
    XX
    ANNA/BRENDA/DARCY

    1 decennium geleden
  • Quandance

    JUSSIE, NEE! Hij mag niet in elkaar gemept worden. (huil)
    nja, Hazza gaat hem redden en dan gaan ze seksen, wat wel degelijk een werkwoord is in mijn hoofd, terwijl het ook op een soort voedsel lijkt. Zo bijvoorbeeld: "Mam, wat gaan we vanavond eten?" "We gaan seksen eten, kindje."
    LOOK, DAT LIJKT TOCH? OF NIET DAN?

    but, ik woon dus in Den Bosch met de zachte ggggg. (krul)

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    In rijnsburg vlakbij leiden ) omg noooo xo

    1 decennium geleden
  • ikheetanoniem

    OH GRUTJES.
    i mean it, dit is een van de meest random verhalen die ik op quizlet ben tegen gekomen de andere was een jiall maar JEZUS WAT HEB IK DEZE VERHALEN GEMIST. gewoon de random dingen. ik zeg te vaak random. deksels.
    maargoed ik woon in WESTERVOORT. WIIIIITTE BROEK EN BLAUWEEE TRUI... DAAAAAAT ZIJN DE WESTERVOORTSE LUIIIII. ja ja dat was het clublied van mijn voetbalclub...
    ahum
    dat ligt vlak bij arnhem trouwens YAY
    okay nu ga ik ijs eten. een fijne kerst en SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Ashton5SOS

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! (huil)
    Arme JuJu!!!!! (huil)

    Ik woon in Apeldoorn, dat ligt in Gelderland.. ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen