Jaja, 99. hierna nog eentje.
Maar we doen natuurlijk eerst deze.

Tom kwam achter me staan en sloeg zijn armen om mijn middel.
“En wat vind je van ons nieuw paradijsje?” vroeg hij.
“Prachtig.” Zei ik terwijl ik de kamer nog een keer in me op nam. “Wanneer gaat het af zijn?”
“We hopen volgende week nog. Alles is als het goed is behangt en geverfd. Dus we hoeven alleen maar nog in te richten.” Zei Bill die naast ons kwam staan

VIEL SPAÃź!!

xx xElise

..
“Kom, laten we naar boven gaan. In mijn nieuwe kamer heb je prachtig uitzicht over de achtertuin.” Zei Tom.
“Ik zet wel even wat koffie. Ik roep jullie zo wel. Gaan jullie maar even naar Tom’s mooie palijsje kijken.”
Tom gaf Bill een speelse duw.
Bill liep de keuken in en wij liepen naar boven. Als eerste liepen we naar Tom zijn nieuwe slaapkamer. Daarna zou ik de rest wel te zien krijgen.
Tom opende zijn deur en liet me weer voor gaan. Ik keek de mijn ogen uit.
De kamer was mooi donkerblauw met wit. Het zag er schitterend uit. Zijn kamer was al helemaal ingericht. En vooral stijlvol ingericht. Mooie meubelen die goed combineerden met het behang.
Ik liep naar het bed toe en liet me achterover vallen.
“Wow, hij is echt mooi. Is dit de enige kamer die al helemaal ingericht is?” vroeg ik.
“Nee, die van Bill is ook al ingericht. Dat weet ik zeker, van de rest weet ik het niet.”
Tom kwam richting het bed gelopen in kroop bovenop me.
“Waar is Bill eigenlijk?” vroeg ik.
“Volgens mij is hij nog beneden, in de keuken.”
Hij zoende me vol op mijn mond. Ik zoende hem terug en liet hem zijn gang gaan. Ik voelde zijn handen naar beneden glijden en hij liet ze rusten op mijn heupen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en trok hem dicht tegen me aan.
Na een tijdje stopte Tom met zoenen en knuffelde stevig.
“Ik wil je nooit meer kwijt.” Fluisterde hij me toe.
“Dat zal ook niet gebeuren.” Fluisterde ik terug en drukte hem stevig tegen me aan.
Tom wou opstaan maar ik hield hem stevig vast. Hij tilde me op en ik sloeg mijn benen om zijn middel.
“Ik ben toch niet te zwaar, hè?” vroeg ik.
“Helemaal niet.” Zei Tom glimlachend en hij liep richting de glazen schuifdeur. Hij probeerde hem met een hand open te maken, wat niet lukte.
“Wacht, houd me goed vast hè.”
Ik boog achterover en maakte de deur in een beweging open. Daarna boog ik weer voorover en sloeg mijn armen weer om zijn nek.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    owww how cute xD
    sorry dat ik *weeral* zo laat je quizjes lees maar ik kan vrijdag en zaterdag niet meer op quizlet omdat ik moet gaan werken
    maar vnadaag ga ik zo *hopelijk* allemaal kunnen aflezen (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen