Haaaii:D,

Daarna pakten we onze jassen en gingen weer op weg naar huis.
Tom sloot zorgvuldig de poort af met een slot. We waren nog geen 2 meter van het huis vandaan en er stonden allemaal journalisten voor ons die vragen op ons af vuurden en tegelijkertijd ook nog eens foto’s maakten.

VIEL SPAÃź!!

xx xElise

Interview
“Is dat je nieuwe vriendin, Tom? Wat deden jullie hierzo? Wie was dat kleine meisje zaterdag, Tom? Hoe is het met Gustav en Georg?” riepen de journalisten door elkaar.
“Als jullie nou eerst allemaal eens stil zijn. Dan zouden we misschien normaal antwoord kunnen geven.” Schreeuwde Tom over de menigte heen.
Abrupt hielden de journalisten hun mond dicht.
“Mooi, dat is beter.” Zei Tom.
“Tom, is dit je nieuwe vriendin?” vroeg een journalist die vooraan stond.
“Ja, dit is mijn vriendin.”
Tom trok me dichter tegen zich aan en drukte een kus op mijn voorhoofd.
De journalisten werden weer rumoerig, gingen in de weer met het maken van foto’s en vuurden weer vragen op ons af.
“Hé, we zeiden dat jullie rustig moesten zijn zodat wij antwoord op jullie vragen kunnen geven!” bulderde Bill tegen de journalisten.
Ze leken te schrikken en Tom en ik schrokken ook behoorlijk van zijn harde uitval.
“Oké, volgende vraag.” Vervolgde Bill rustig.
“Is dit nou ook weer zo’n one-night stand of ben je nu eindelijk eens echt verliefd?”
“Nee, ik ben echt superverliefd op Leande en het voelt geweldig. Ik heb nooit geloofd in liefde en al helemaal niet in liefde op het eerste gezicht. Maar toen ik Leande voor het eerst zag, was ik meteen verliefd op haar. Het gevoel dat ik voor haar heb zal nooit veranderen.”
Ik keek Tom aan en onze blikken kruisden elkaar. Ik glimlachte en drukte een zoen op zijn mond.
“Vertel eens wat over jezelf?” vroeg er eentje aan.
Hier was ik dus niet goed in. Nooit geweest ook. Om over mezelf iets te vertellen. Daarom vroeg ik dus:
”Wat wilt u weten?”

EVEN EEN VRAAGJE. MOET IK MET POV'S GAAN WERKEN OF WILLEN JULLIE HET ZO HEBBEN? DUS UIT HET OPZICHT VAN LEANDE.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    blijft allemaal htzelfde
    ze zijn altijd geweldig dus doe maar zoals jij denkt dat goed is (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen