Heeeyy,

Vandaag niet zoveel tijd gehad om te schrijven, daarom zijn ze wat aan de korte kant.
Ik hoop zo snel mogelijk weer tijd te hebben om verder te gaan.

Nu snel terug naar het verhaal.
Ik legde het boekje weer op het nachtkastje, stopte Anna nog een keer in, drukte een kus op haar voorhoofd en stond toen op. “Moet ik het nachtlampje aanlaten totdat Bill ook naar bed is?” vroeg ik voordat ik de kamer uitliep.
Anna knikte.
“Oké, welterusten dan.”
“Welterusten.” Zei ze.
Ik sloot de deur achter me en liep terug naar beneden.

VIEL SPAÃź!!!

xx xElise

..
“Hèhè, daar ben je dan eindelijk.” Zei mijn vader. “Zet die dvd maar aan, Bill.”
“Ja, sorry. Anna wou dat ik nog een verhaaltje voorlas.”
Ik ging op de bank naast Tom zitten. Ik kroop dicht tegen hem aan en hij sloeg zijn armen om me heen.
“Oh, dat vraagt ze ook altijd aan mij als we gaan slapen. Welke moest jij van haar voorlezen?” vroeg Bill.
“Assepoester.”
“Oh, dat is toch een andere dan die ik steeds moet voorlezen. Ik moet constant sneeuwitje doen.”
Bill zette de dvd aan en hij begon. Het was een of andere actiefilm, maar ik vond er niet zoveel aan. Halverwege de film besloot ik naar bed te gaan.
“Veel plezier met verder kijken. Ik ga naar bed. Ik vind er geen zak aan.” Zei ik.
Ik wenste iedereen welterusten en liep naar boven. Ik kleedde me om, poetste mijn tanden en pakte mijn schooltas voor morgen snel in.
Daarna stapte ik in bed. Ik merkte half dat Tom een kwartiertje later naast me kwam liggen en me een zoen op mijn wang gaf. Daarna viel ik echt helemaal in slaap.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen