Jaja, deel 115xD

was passiert in 114;
“Waar moet je heen?” vroeg ik.
We zetten onze fietsen op slot en liepen de passage in.
“Naar deze winkel en nog even naar de New Yorker voor wat jurkjes die ik in de catalogus had gevonden.”
We liepen een tijdschriftenwinkel binnen. Anneka pakte de Bravo, Yam en Popcorn en rekende af.
“Lean, ga je mee?” vroeg ze toen ze klaar was.
Ik stond op haar te wachten ij de tijdschriften en las stukjes van het stuk over Tom en mij, dat in de Bravo stond.
We liepen de winkel uit en de New Yorker in.
Anneka ging gelijk tussen de jurkjes neuzen, op zoek naar degene die ze in de catalogus had gezien.
“Hé Lean, dit jurkje is we iets voor jou.” Riep Anneka naar me.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Ze hield een gewaagd jurkje omhoog die vol zat met scheuren.
Ik knikte. “Welke maat heb je beet?”
“S, volgens mij… ja, maat s.”
Ik pakte het jurkje van haar aan.
“Heb jij al gevonden wat je zocht?” vroeg ik.
Anneka knikte. “Ik moet er nog 2.” Zei ze.
Ik liep naar de jongensafdeling en begon tussen de vesten te zoeken. Het ene na andere leuke vest haalde ik uit het rek.
“Ik wist dat ik je hier zou vinden.” Zei Anneka die naast me kwam staan. “Zullen we gaan passen?”
Snel pakte ik nog een vest en liepen naar de pashokjes.
Snel paste ik de vesten en het jurkje. Het jurkje stond me echt goed en de vesten pasten ook allemaal. Ik rekende even snel uit, op mijn telefoon, hoeveel het zou gaan kosten. Ongeveer €100,-. Het viel mee voor wat ik had. Dat jurkje dan plus 5 vesten en ik had nog een gave pet gezien bij de kassa.
Ik liep het pashokje uit en zag dat Anneka nog niet klaar was.
Snel belde ik mijn vader even. Ik liet de telefoon over. Na een tijdje werd er opgenomen.
“Mit mr.Schlinke.” zei mijn vader.
“Hé pap, met mij. Zou je even kunnen kijken hoeveel ik op mijn bankrekening heb staan?”
“Hé schat, jahoor. Wacht heel even.” Zei mijn vader.
Ik wachtte een tijdje en Anneka was ondertussen al klaar.
“Leande?” zei mijn vader.
“Ja?”
“Er staat €348,- op je rekening.”
“Oké, dank je wel. Tot vanavond.”
“Tot vanavond.”

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen