daar sta ik dan ik kijk met open mond naar de deur waar daan en de rest net weer uit liepen de andere kwamen naast me staan anne zij : Gina je staartxD. ik zeg ik heb net gwn met daan zwierink staan praten en julliem met de andere. jup zeggen ze in koor. ineens voel ik het briefje in mijn hand wat daan me heeft gegeven ik besluit het thuis pas te lezen als de andere meiden weg zijn. ik zeg: ik neem dit jurkje en dan gaan we naar huis de andere knikken ik loop het pashokje weer in doe me gewoone kleren weer aan en loop naar de kassa. ik betaal het jurkje en fiets met de meiden naar huis. op de fiets zeggen de meiden ineens Gina waarom ben je zo stil. ik zeg snel dat ik met niet zo lekker voel en dat hun maar naar huis moeten gaan. ze knikken ik geef ze een knuffel en ga naar binnen. als ik op mijn kamer ben pak ik het briefje wat daan me gaf ik lees : heey call me pleas xxx Daan + zijn 06. met trillende handen pakte ik mijn telefoon en toetste het nummer in ik hoorde dit. hallo met daan. ik antwoorde h-hallo m-met Gina ik las je briefje. daan antwoorde heey jij bent dat meisje uit de lady sting met die mooie naam. ik bloosde maar dat zag hij natuurllijk niet ik antwoorde dankjee hoezo gaf je me dit briefje? daan zij nou ehm ik vond je best wel knap enzoo en uhmm nou ja je weet wel. ik antwoorde je bedoeld dat je me leuk vind? uhmmm ja eigenlijk wel zou je mis een keer willen afspreken? op de achter grond hoorde ik gejoell ik dacht bij mezelf dat zijn denk Rein Nils en Owen ik grinekde en antwoorde jaa heel graag kan je morgen? daan zij ja tuurlijk morgen is goed ik kom je ophalen waar woon je ik zij mijn adress en vroeg hoelaat ik klaar moest zijn. hij antwoorde zorg dat je om 4 uur klaar ben dan kom ik je halen tot morgen xx doegg. en hij hing op ik dacht bij mezelf OMG ik heb gwn een date mat daan zwierink en ik liep mezelf op me bed vallen.

Reageer (3)

  • daanlover15

    Leuk verhaal maar wat doen Nils Owen Rein en Daan in the LADY sting?xx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    OMG leuk verhaal snel heel snel verder

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    Leukk(: trouwens om antwoord te geven op je vraag over de co-auteur : ik heb het al druk met mijn eigen verhaal hihi dus sorry x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen