vinden jullie het leuk laat je reactie achter

ik grinkede nouu daan zeg het nou ik ben heel niewsgierig. daan lachde maar zij niks toen zag ik dat we bij de bios aankwamen. oee gaan we naar de film leuk naar welke film?? we gaan aan paranomaal activetie 4 zij daan. NEEE zij ik ik hou niet van griezel films. daan zij ajoo dan kruip je toch lekker tegen mij aan vind ik niet erg hoor en hij grijsde. okee vooruit we hadden 2 cola en 1 grote popcorn we liepen naar onze stoelen en ginge zitten en al na een paar min zat ik tegen daan aan hij sloeg een arm om me heen en zij het komt goed ik ben bij je en drukte een kusje op mijn voorhoofd. wooww er vlogen nu echt duizende vlinders door mijn buik wat daan en ik niet wjsten was dat Owen Rein Nils Kim Mellisa en Anne achter ons aangekomen waren je jongens hadden hun nummer aan de meidwn gegeven en zitten nu achter i de film zaal ons te bespioneren. ik hoorde zagt gelach en keek om maar ik zag niks want het was veel te donker. daan zat nog steeds met zij arm om mij heen het voelde heel veilig toen de film was afgelopen gingen we nog ff langs de mac eten wat daan bracht mij netjes om 11 uu thuis . vopr de deur gaf ik daan een knuffel en wou naar binne gaan maar toen trok daan me ineens terug en kuste me en zij nog een keer doeii ik w'app je nog wel. hij was helemaal rood geworden en reed weg op zijn fiets.

Reageer (3)

  • Reinlicious

    Ga jij is ff heel snel doorschrijven!
    Haha grapjee maar ik ben er verslaafd aan :$

    Echt leuk verhaal!=D

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    aaahw<3 lieff x

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Awh, so sweet ! <3__<3 xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen