HAAAAIII:D

Tja... ik weet niets te vertellen:S
Dan gaan we maar gelijk door.

was passiert in 121:
“Vertel me nu maar eens rustig wat er aan de hand is.” Zei Tom zacht en lief.
Ik haalde diep adem en begon met vertellen.
“Ik zag daarnet weer het gezicht van mijn moeder. In het plafond. En het beeld wou maar niet weg. En vannacht had ik het ook al, toen ik die nachtmerrie had gehad en wat ging drinken in de badkamer. Toen zag ik haar gezicht in de spiegel. Ik ben gek aan het worden.”
“Je bent helemaal niet gek aan het worden. Je hebt haar op een tragische manier verloren en dat moet je een plaatsje gaan geven.” Zei Tom.
Hij trok me dicht tegen zich aan, drukte een kus op mijn haar en knuffelde me stevig.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Zo zaten we een tijdje, totdat Bill op de deur klopte.
Tom keek me vragend aan.
Ik knikte.
“Kom maar binnen hoor.” Zei Tom.
Bill kwam de kamer ingelopen.
“Ik ga zo slapen. Welterusten.” Zei hij.
Ik stond op om Bill een knuffel te geven. Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde hem stevig.
Bill moest lachen. “En waar heb ik dit aan verdiend?” vroeg hij. Hij knuffelde me terug.
Ik haalde mijn schouders op. “Gewoon.”
Ik gaf hem nog een kus op zijn wang en Bill gaf Tom ook nog een nachtkus. Daarna liep hij terug naar zijn eigen kamer.
Tom en ik besloten om ook maar te gaan slapen. We kropen in bed en Tom trok me dicht tegen zich aan. Even later vielen we in elkaars armen in slaap.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    owww tom is sweet xD
    waarom wou ik dat ie ook zo was in real life
    goede quiz, snl verder (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen