Was passiert in 133:
Bill kwam ons glimlachend tegemoet, begroette ons snel en liep toen langs ons heen naar boven.
“Wat is er met hem aan de hand?” vroeg Tom lachend.
“Hij heeft vanavond een date met Kirsten.” Zei Gustav, die samen met Georg televisie zat te kijken.
“Niet waar! Ik ga alleen maar wat met haar drinken!” riep Bill verdedigend vanaf de trap.
“Een date dus.” zei ik. “Maar ik ga terug naar bed, ik voel me verschrikkelijk.”
Ik draaide me om en wou naar boven lopen.
“Wacht even, Lean!” riep Georg me na.
Ik draaide me om en keek hem vragend aan.
“Wat zei de dokter?”
“Ik heb TSS. Ik moet een week lang antibiotica slikken en dan moet het over zijn.”


VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..

ZO GA IK MIJN HAAR LATEN KNIPPEN, DONDERDAG :D:D


Georg en Gustav keken me vragend aan.
“Tamponziekte.” Zei Tom toen hij de vragende gezichten van hun zag.
Ik draaide me weer om, liep de woonkamer uit en ging naar boven.
Ik liep langs Bill zijn kamer. De muziek stond aan en ik hoorde Bill zachtjes mee nuriën.
Ik deed de deur van Tom zijn kamer open en liep gelijk door naar de badkamer.
Mijn pyjama lag nog steeds onaarngeroerd op het kastje. Ik gooide hem in de wasmand en pakte een schone uit de kast.
Ik kleedde me aan en ging in bed liggen.
Ik lag net lekker weg te dromen en lag bijna op het randje van de slaap, toen ik de deur hoorde open gaan. Evn later voelde ik het bed bewegen.
Ik deed één oog open en zag Tom naast me liggen.
“Heb ik je wakker gemaakt?” vroeg Tom.
“Nee, ik sliep nog net niet.”
En ik sloot weer mijn ogen. Langzaam maar zeker voelde ik me weer wegzakken. Half bewust en half onbewust, kroop ik naar Tom toe en sloeg mijn armen om hem heen.
Meestal lag ik in zijn armen, maar nu was het andersom. Nu lag hij in mijn armen.
Hij nestelde zich dicht tegen mij aan. Ik voelde zijn buik op en neer gaan tegen mijn buik. Ik drukte nog een kus op zijn haargrens, voordat ik helemaal in slaap viel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen