Haallooottjesss xD

Het is weer vakantie, heb dus alle tijd en heb veel inspiratie.
Jullie kunnen dus nog heel wat delen verwachten.

Nou, we gaan weer verder met het verhaal. Wel een reactie achterlaten hè. Ik krijg er geen meer:(

We kletsten nog wat en kregen weer de slappe lach. Tegen half 12 besloten om maar naar bed te gaan.
“Welterusten.” Zeiden we tegen elkaar.
Iedereen liep zijn eigen slaapkamer in, op naar hun warme bedje.
Niet veel later was het doodstil in het huis en sliep iedereen vredig en rustig.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Een hand streek langs mijn voorhoofd en veegde het haar uit mijn gezicht. Zachte lippen werden daarna op mijn voorhoofd gedrukt.
Er ontstond een glimlach op mijn gezicht en ik opende voorzichtig een oog.
Voor me zag ik Tom lief naar me kijken.
“Goedemorgen.” Zei hij.
Hij bleef zo ontzettend lief naar me kijken, dat ik de drang kreeg om hem heftig te zoenen.
Daar bovenop begon hij ook nog ontzettend lief te glimlachen.
Daardoor kon ik de verleiding niet meer weerstaan.
Ik trok hem naar me toe en begon hem heftig en passineel te zoeken. Met mijn tong gleed ik over zijn lippen. Ik raapte per ongeluk zijn piercing aan.
Tom greep me steviger vast, opende zijn mond en ik liet mijn tong in zijn mond glijden. Ik maakte sierlijke bewegingnen met mijn tong rond de zijne.
Tom draaide een kwartslag, zodat hij op zijn rug laf en ik bovenop hem. Maar we stopten niet met zoenen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen