Haalloooottjesss xD

...

Hij bleef zo ontzettend lief naar me kijken, dat ik de drang kreeg om hem heftig te zoenen.
Daar bovenop begon hij ook nog ontzettend lief te glimlachen.
Daardoor kon ik de verleiding niet meer weerstaan.
Ik trok hem naar me toe en begon hem heftig en passineel te zoeken. Met mijn tong gleed ik over zijn lippen. Ik raapte per ongeluk zijn piercing aan.
Tom greep me steviger vast, opende zijn mond en ik liet mijn tong in zijn mond glijden. Ik maakte sierlijke bewegingen met mijn tong rond de zijne.
Tom draaide een kwartslag, zodat hij op zijn rug laf en ik bovenop hem. Maar we stopten niet met zoenen.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Zijn handen gleden over mijn rug, armen en over mij buik. hij draaide rondjes rond mijn navel. Het kietelde, maar liet het niet merken. Mijn handen lagen in zijn nek.
Langzaam maar zeker ging het zoenen over op kusjes drukken op elkaars lippen. Ook dat ging langzaaam over en ik lag met mijn hoofd op Tom zijn borstkas. Ik speelde met één van zijn dreads, die over zijn schouder viel.
Ik had zijn armen om me heen geslagen en zijn handen rustten op mijn onderrug, vlak boven de rand van mijn broek.
“Ik hou van je.” Zei ik.
“Ik hou ook van jou.” Zei Tom en drukte een kus op mijn haar.
Ik voelde steeds meer Tom zijn greep om mijn middel verminderen en merkte dat hij in slaap aan het vallen was. Ik had er ook moeite mee om mijn ogen open te houden. Langzaam liet ik ze dichtzakken en luisterde alleen nog maar de ademhaling van Tom. Langzaam in... langzaam uit...
Steeds minder concentreerde ik me op zijn ademhaling en viel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen