Hallooottjess xD

Ik sta op pagina 3 bij series(hoera) Zometeen haal ik iedereen nog in, wacht maar af. (Oke, dit is een vage bui, I know)

But back to the story.
“Ik hou van je.” Zei ik.
“Ik hou ook van jou.” Zei Tom en drukte een kus op mijn haar.
Ik voelde steeds meer Tom zijn greep om mijn middel verminderen en merkte dat hij in slaap aan het vallen was. Ik had er ook moeite mee om mijn ogen open te houden. Langzaam liet ik ze dichtzakken en luisterde alleen nog maar de ademhaling van Tom. Langzaam in... langzaam uit...
Steeds minder concentreerde ik me op zijn ademhaling en viel in slaap.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Ik werd wakker van iemand die op de deur klopte. Verward keek ik even om me heen. Ik lag nog steeds boven op Tom, die nog rustig sliep.
Nog een keer werd er op de deur geklopt.
“Tom? Leande? Zijn jullie al wakker?” vroeg Bill, die aan de deur stond.
Ik kroop van Tom af, die nu ook wakker werd. Ik liep naar de deur toe en opende hem.
Bill stond met een groot dienblad voor mijn neus. Zo te zien zouden we een heerlijk ontbijt gaan krijgen.
Ik stapte opzij en liet Bill de kamer in lopen.
Tom was inmiddels ook goed wakker geworden en zat tegen het hoofdeinde aangeleund.
“Zo, dat ziet er lekker uit.” Zei hij terwijl hij smakelijk naar het dienblad vol met eten keek.
‘Speciaal voor jullie. Van Gustav, Georg en mij.” Zei Bill met een grote glimlach op zijn gezicht. Hij zette het dienblad neer op het bed. “Eetsmakelijk.”
Hij liep weer de kamer uit en deed de deur achter zich dicht.
Ik kroop naast Tom op het bed.
“Zullen we dan maar beginnen met eten?” zei ik. Het was als een vraag geformuleerd, maar het kwam er meer uit als iets wat we gewoon moesten gaan doen.
“Wacht even. Wil je je cadeautje nu al hebben of straks?” zei Tom snel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen