Foto bij O42

hahaha ik heb echt domme vrienden hahaha Mn vriendin ging voor haar vriend(je) koken, teminste zo noemt zij het, ik noem het eerder gewoon knakworstjes opwarmen, brand ze ook nog eens haar vinger haha. oké ik vond het echt even heel leeuk :) ik had vandaag sportdag en ik ben er achter gekomen dat ik niet zo goed ben in volleybal.. 1 van mijn tegenstanders (hij zat eerst bij me in de klas) stond aan de andere kant van het net en maakte zichzelf groot, en hij zei 'We gaan toch wel van je winnen kleintje' (hij is heel lief :D en ja ik ben klein 1.57 YEAAH) en ik maakte mezelf ook groot (voor zover het mogelijk is en toen deed ik met mn vuist een boks in zn buik en het was hard! ik raakte hem zo BAM in z'n sixpack, jaa toen had ik even een goodlife momentje ^^ Hij en zijn team hebben trouwens het toernooi ook gewonnen.. En ik heb eiordfjk4uewijkeiwok spierpijn.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • CrazyLove4

    Arme mensjes nu is hun triootje verpest x'D. Het zal je maar gebeuren :p.

    1 decennium geleden
  • Nandootje

    Nieuwe abo!
    snel verder!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen