Haalloootjesss xD


Voorzichtig, alsof het breekbaar was, haalde ik het gouden lint eraf en opende het doosje.
Er lag een gouden open hartje met diamantjes in de rand in. Binnenin stond er met gouden cijfers de datum van de dag dat ik hem vroeg, 05 november 2008.
Ik liet het hartje door mijn hand glijden en streelde met mijn duim over de gouden cijfers. Het kettinkje was prachtig. Zelfs dat woord was te zacht uitgedrukt.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Tom pakte het kettingkje van me over en ging achter me zitten. Ik schoof mijn haar opzij, en Tom maakte het kettinkje vast.
Ik stond op om in de spiegel te gaan kijken hoe hij stond.
Hij stond mij werkelijk prachtig toen ik in de spiegel keek. Al zei ik het zelf.
Tom kwam achter me staan, sloeg zijn armen om mijn middel heen en drukte een zoen in mijn nek.
“Prachtig.” Zei hij met een tevreden glimlach.
Hij drukte nog een zoen op mijn wang en stuurde me daarna terug richting het terwijl hij me deed bleef houden.
Ons ontbijt stond nog steeds onaangeroerd op het bed. We gingen gemakkelijk zitten en begonnen aan ons overheerlijk ontbijt.
Het smaakte echt heerlijk, ook al was de koffie onderhand al koud.
Ik stopte het laatste stukje van mijn croissiantje in mijn mond. Tevreden sloeg ik de kruimels van mijn handen op mijn bord.
Tom was onderhand ook klaar met eten en was de borden aan het stapelen.
“Ik ga even douchen.” Zei Tom.
Ik knikte.
Tom stond op van het bed, pakte zijn spullen en liep naar de badkamer.
Ik schoof het dienblad opzij en liet me zuchtend achterover vallen. Mijn armen lagen over het hele bed heen. Met een hand pakte ik het kettinkje vast en drukte er een kus op.
Dit was het mooiste cadeau dat ik ooit had gekregen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen