Halloottjess xD

Allemaal fijne kerstdagen!!!

Tom was onderhand ook klaar met eten en was de borden aan het stapelen.
“Ik ga even douchen.” Zei Tom.
Ik knikte.
Tom stond op van het bed, pakte zijn spullen en liep naar de badkamer.
Ik schoof het dienblad opzij en liet me zuchtend achterover vallen. Mijn armen lagen over het hele bed heen. Met een hand pakte ik het kettinkje vast en drukte er een kus op.
Dit was het mooiste cadeau dat ik ooit had gekregen.

VEEL PLEZIER~!!!

xx xElise

..
Tom kwam met alleen een boxer aan de kamer ingelopen. Verlekkerd keek ik naar zijn brede schouders en een onwijs sexy sixpack.
Tom zag dat ik keek en kwam lachens naar me toe gelopen.
“Kan je het allemaal goed zien?” zei hij lachend.
Hij gaf me een snelle kus, draaide zich weer om, liep naar de kast en pakte kleding om zich aan te kleden.
Ik keek toe hoe zijn broek aan deed, zijn shirt over zijn hoofd troken, een zweetband om deed en daarna zijn pet opzette.
Hij keek terug via de spiegel en glimlachte naar me.
Ik glimlachte terug, liet me weer zuchtend achterover vallen en sloot mijn ogen.
“Kom op, opstaan. We gaan zo weg.” Zei Tom.
Hij was naast me gaan zitten en hing over me heen. Hij gaf me een kus.
Ik opende mijn ogen.
“Waarheen dan?” vroeg ik.
“Dat zal je wel zien.” Tom kroop van het bed af. “Ik ga naar beneden, oké?”
Ik knikte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen