Deel 152 xD

We liepen naar de kassa en rekende af. Ik zou later de helft van de prijs overmaken via internet naar Tom.
Met mijn nieuwe, te gekke Prada-tas liepen we weer terug naar de auto. We hadden besloten om maar naar het normale centrum te gaan. Dat wel betaalbaar was.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
We liepen de Britain in, een grote skateshop. We zetten elkaar de meest gekke petten op en trokken zowat alle vesten en shirts aan. We handen onze handen vol en stonden nu voor de schoenen.
Ik zag een geweldig paar All-stars staan. Fel geel met fel roze, oranje en blauw.
“Kan jij mijn spullen even beedhouden?”
Tom knikte.
Ik legde mijn spullen op die van hem, zocht mijn maat tussen de dozen op en trok ze aan. Ik wist eigenlijk al dat ze goed zouden zitten, want alle All-stars zaten hetzelfde. Maar toch wou ik ze passen.
“En wat vind je ervan?” vroeg ik.
Ik liet Tom de All-stars zien.
“Perfect.” Zei Tom.
Ik trok weer mijn eigen schoenen aan, we liepen naar de kassa en rekende af.
Daarna gingen we nog wat eten in een klein restaurantje. We bestelden samen een grote pizza en aten hem samen op. We dronke ons drinken op en rekende af.
“En nu gaan we op zoek naar een mooi pak voor jou voor vanavond.” Zei ik.
“Waar gaan we dan heen vanavond?” vroeg Tom verbaasd.
“Naar een chique restaurant. En dan kan je niet in deze kleding aankomen, hoe sexy het je ook staat.”
Ik drukte een kus op zijn lippen en trok hem de eerste, de beste winkel in waar ze smokings verkochten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen