“En nu gaan we op zoek naar een mooi pak voor jou voor vanavond.” Zei ik.
“Waar gaan we dan heen vanavond?” vroeg Tom verbaasd.
“Naar een chique restaurant. En dan kan je niet in deze kleding aankomen, hoe sexy het je ook staat.”
Ik drukte een kus op zijn lippen en trok hem de eerste, de beste winkel in waar ze smokings verkochten.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
“Je denkt toch echt niet dat ik dit ga aantrekken.” Zei Tom.
Hij hield een babyblauw colbertje omhoog.
Ik lachte. “Het zou je wel staan. Of je moet deze aan willen trekken.”
Ik hield een fel roze omhoog. We moesten allebij lachen. Nu gingen we serieus naar iets op zoek.
ik had een broek en een colbertje gevonden en Tom had er een donkerblauw overhemd op gevonden.
“Zo, en nou wil ik jou wel eens zien in een smoking.” Zei ik terwijl ik de broek en het colbertje aan Tom gaf.
Tom liep het pashokje in en kwam er na een tijdje weer naar buiten.
Het stond hem werkelijk GE-WEL-DIG!!!
“En wat vind je ervan?” vroeg Tom.
“Prachtig. Het staat je enorm sexy.”
Ik trok zijn jasje wat rechter en stapte achteruit.
“Ja, dit is het. Dit moet je nemen. Dan is het alleen nog schoenen voor jou.”
Tom knikte en liep terug het pashokje in. Even later kwam hij alweer naar buiten. Hij had zijn pinpas al beet.
“Nee, ik betaal.” Zei ik toen ik zijn pinpas zag.
Ik pakte de kleding uit zijn handen en rekende af bij de kassa. Met het plastic tasje liep ik terug naar Tom, die stond te wachten voor de ingang van de winkel.
“Kijk eens.” Zei ik en ik overhandigde het plastic tasje aan hem. “Nu alleen nog schoenen voor jou.”

Reageer (1)

  • ganja

    spr :)
    snel verder :)xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen