Deel 158

Een stel fans kwamen naar ons toe voor een handtekening of voor een foto samen met Tom. Sommige wilden zelfs een handtekening van mij of wilden met mij alleen of samen met Tom en mij op de foto.
Andere keken me maar arrogant aan en wierpen me dodelijke blikken. Maar dat me eigenlijk koud.
Na de handtekeningen uitdelen, liepen we door, stapten in de auto en reden terug naar huis.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Rond vijven kwamen we thuis aan. Ik hag nog vijf kwartier voordat mijn vader ons op kwam halen.
“Ik ga douchen, goed?” zei ik.
Tom knikte.
Ik liep naar boven, legde de jurk en de andere spullen op het bed, pakte een schoon setje ondergoed en liep de badkamer in. Terwijl de douche opwarmde, zocht ik zeep en shampoo.
Ik stond net mijn haar te wassen, toen ik de badkamerdeur hoorde open gaan en Tom hoorde binnen komen.
Hij rommelde wat in het kastje tegenover de douche.
“Hoelaat gaan we vanavond weg?” vroeg Tom.
“Kwart over 6 ongeveer.” Antwoordde ik.
“Oké, dus als je een beetje opschiet, kan ik ook nog douchen.”
“Je kan er ook gewoon bij komen staan”zei ik.
Ik ging weer onder de straal staan, sloot mijn ogen en spoelde mijn haar uit.
Ik schrok me dood toen ik ineens 2 handen voelden op mijn middel en de lippen van Tom op de mijne voelde.
Ik ontspande me en zoende hem terug. De warme stralen van de douche vielen op onze schouders en sprongen alle kanten op. We voelden de warme stralen niet, in ieder geval, ik voelde de warme stralen niet meer. Voor mij bestond alleen nog maar Tom, ik en onze zoen.
Langzaam lieten we elkaar los, maar ik hield mijn ogen gesloten. Ik merkte dat Tom me ietsjes opzij duwde, zodat hij ook onder de straal kon staan. Ik opende mijn ogen en ging verder meet douchen.
“Ik ga er alvast onderuit.” Zei ik tegen Tom.
Ik stapte onder de douche vandaan en sloeg gelijk een handdoek om me heen.
Eerst maakte ik mijn haar droog, zocht naar de föhn en föhnde mijn haar. Tom was ondertussen al klaar en was zich aan het afdrogen. Ook ik begon met me afdrogen, trok mijn schone ondergoed aan en liep naar de kamer.
Voorzichtig haalde ik de jurk uit zijn hoes en trok hem aan. Weer had ik ruzie met rits, net zoals in de winkel.
“Tom?” riep ik richting de badkamer, waar Tom nog was.
Tom kwam de badkamer uitgelopen met zijn broek al aan en zijn overhemd had hij nog open. Zijn dreads vielen naast zijn gezicht naar beneden. Hij zag er echt heel schattig uit.
“Kun je hem even verder dicht doen?”
Tom kwam achter me staan en deed de rits verder omhoog. ik trok hem goed recht, ging voor de spiegel staan en deed mijn make-up en deed mijn sieraden om. Mijn gouden hartje glinsterde boven mijn jurk, om mijn hals. Ik bekeek mezelf in de spiegel. Perfect.
Precies op dat moment ging de deurbel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen