Foto bij Episode 14

Omg vinden jullie temple run ook zo verslavend?
Xoxo

2 januari

Ik loop met Harry door de shopping mall in London. Nu ik vampier ben kan ik makkelijk mijn eigen tassen dragen, anders had Harry moeten helpen. De andere jongens zijn er ook bij en we hebben het hun uiteindelijk moeten vertellen, ze wilden ook verandert worden maar dat hebben we nu nog niet gedaan. Ik trek Harry mee de coolcat in en zie een leuk jurkje hangen. Ik laat hem aan Harry zien en ren de pashokjes zien. Ik heb het jurkje in no time aan en ik laat hem aan Harry zien, later loop ik de Sacha in en koop nog een paar pumps:


en dan lopen/rennen we weer terug naar Harry zijn appartement. Ik en Harry gingen rennend zodat we nog even wat konden drinken en nog wat tijd voor ons alleen hadden. Ik ga op Harry zijn bed liggen en Harry komt boven mij hangen. Hij raakt met zijn kode vingertoppen mijn wang aan en drukt zijn lippen op de mijne. Hij likt met zijn tong langs mijn lippen zodat ik mijn mond open en hij steekt zijn tong in mijn mond. Het is een vurig spel en dan worden we verstoord door de bel. De jongens zijn er weer en ik hoor Harry kei snel naar beneden rennen. Ik hoor niall schreeuwen "JEEEEEEEJ WE GAAN NAAR NANDOS!!" ik wist wel dat hij van Nandos hield maar heel de buurt hoefde het gelijk niet te weten. Ik loop naar beneden en we besluiten om naar Nandos te gaan. "ik kan het altijd proberen om te eten" zeg ik tegen Harry. We rijden naar Nandos en ik bestel een salade ik eet het op en iedereen kijkt mij aan, "en?" vraagt Liam "ti's egt lekker!" ze kijken me allemaal met open mond aan nadat ik in vijf minuten alles opheb en nog wat bestel.

Reageer (1)

  • MOTORMUIS

    Nandos bitches (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen