Foto bij Proloog

Heey hier men proloog van dit verhaal
Veel plezier met lezen^_^
En neem een abbo
Xoxo

het heldere rode bloed liep langs mijn wangen omlaag om vervolgens op het fluwelen tapijt te vallen. Ik huilde bloed en dat doen vampiers. Ik huilde niet van verdriet of van geluk, ik wist eigenlijk niet eens waarom. De tranen bleven maar stromen en ik had een blackout. Oja nu weet ik het weer, ik heb mijn eigen vriendje zijn bloed gedronken een leeggezogen. Nouja niet helemaal maar een beetje maar hij had veel bloed verloren en licht nu in het ziekenhuis. Zijn naam is dalton en ik denk dat hij als hij weer beter is het wel zal uitmaken. Hij wist niet dat ik een vampier was maar hij hoeft het ook niet te weten ook waarschijnlijk haat hij mij toch al. Ik loop naar de kast en pak mijn joggingbroek en besluit om een stukje te joggen. Ik pak mijn iPod en mijn oortjes en luister naar Superman van IM5. Ik besluit om even naar het ziekenhuis te joggen om hem toch heel even te zien. Ik had als vampier een gave zodat ik onzichtbaar kon worden dan kon hij mij tenminste niet zien. Ik maakte me onzichtbaar en liep zijn kamer in. Ik schrok van dit beeld, hij was echt keiwit en had zijn ogen gesloten hij ademde licht en hoorde haast zijn hart niet kloppen. Zelf een vampier schrikt ervan. Claire je moet hem veranderen anders is het straks te laat! Hoor ik in mijn hoofd galmen. Ik loop naar zijn bed en pak zijn arm. Ik hoor de onregelmatige piepjes van het apperaat die de hartslag bijhoud. Ik voel zijn koude huid en ik voel mijn gif in mijn mond vermenigvuldigen. Ik zet het apperaat uit en bijt voorzichtig in zijn arm en laat mijn gif in zijn arm stromen.

heey neem plzzzzz een abbo en ik hoopvdat je deze leuk vind xoxo
en mischien komt er nog wel een hoofdstukje^_^

Reageer (1)

  • Anabella

    Ik neem een abo =D,
    snel verder ea

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen