Deell 174!! (yeah) Nog 26 en dan bij 200!
Bedankt voor je reacties, LichLovesTH. Volgens mij wil jij wel heel graag dat ik door ga xD.
Nou, hier is dan deel 174 hoor:P.

“Nee!”
Ik pakte hem bij zijn arm en trok hem naar me toe.
“Dacht je nu echt dat ik weg ging?” zei Tom lachend.
Hij tilde mij op, liep naar het bed en ging erop zitten met mij op zijn schoot.
“Nee.”
Tom keek me ineens doordringend aan.

VEEL PLEZIER MET LEZEN!!!

xx xElise

..
“Je hebt gehuild.” Zei hij bezorgd.
Ik knikte.
Ik pakte het fotoboek dat ver van ons vandaan lag. Zwijgend gaf ik hem aan Tom, die hem open sloeg.
“Je moeder.” Zei hij zachtjes terwijl hij naar de foto op de eerste pagina keek. Ik zei nog steeds niets en leunde alleen maar tegen hem aan.
Hij bladerde wat door het boek en keek daarna mij aan. Zijn ogen stonden vol met tranen, maar hij knipperde ze weg.
“We moeten morgen naar het graf gaan. Omdat het kerstavond morgen is.” Zei Tom.
Ik keek hem met grote ogen aan. Zou ik dat durven, naar het graf van mijn moeder gaan.
“Al... alleen... als jij mee... gaat.” Zei ik haperend.
“Ik ga met je mee, dat beloof ik je. Ik ga overal mee naar toe wanneer jij wilt dat ik mee ga.” Zei Tom en drukte een kus op mijn mond. Voorzichtig veegde hij mijn tranen van mijn gezicht. Ik bleef hem aankijken en zei niets. Tom trok me dicht tegen zich aan en streek door mijn haar. We besloten om een film te gaan kijken. We gingen op de slaapbank tegenover mijn tv zitten/liggen. Tom lag half op de bank en trok mij op zich. Hij trok me dicht tegen zich aan en had zijn armen om me heen geslagen. Ik nestelde me goed tegen Tom aan.


Minimaal weer 5 reacties totdat ik verder ga!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen