Foto bij Hoofdstuk 10

Haha Nialler , ik hou van jou !! xx
Ze zeggen dat Kiss you pas 7 januari uitkomt!!!!!! Ik hoop dat het niet waar is !!
Ik wil nog een keer een Q&A doen,willen jullie hieronder wat vraagjes zetten? x
Eeenn... HET IS VAKANTIE!!!! Ik moet alleen donderdag nog naar school voor mijn rapport , maar daarna gaan we met de klas nog cake eten,dus dat wordt superleuk , vrijdag ben ik jarig (ik wordt 14) en dan kan de vakantie echt beginnen!!!

Ik sloot de deur.
Het leek alsof ik in een trance was,ik zweefde door de gang en zette me neer op de bank.
Zonder het zelf te beseffen greep ik naar de afstandsbediening van de tv en zette hem aan.Ik zapte meteen naar JIM want zoals altijd was er op de andere kanalen niets interessants te zien.
Het liedje van Rihanna was net afgelopen en toen,verscheen Liam's gezicht op de televisie.Ik voelde weer die rare kriebels in mijn buik.
Was dat nu wat ze noemden vlinders in je buik? Ik keek naar zijn lieve glimlach,zijn mooie ogen en ik luisterde naar zijn zachte stem.
Ik dacht weer terug aan de avond.Het moment in de limousine is iets dat ik nooit zal vergeten.Achter de mooie,populaire Liam Payne,zat ook een kleine,gevoelige jongen.
Ik wist niet dat hij zo'n moeilijke jeugd had gehad.Dat had ik alleszins niet verwacht toen ik hem voor het eerst zag.Ik had eerder gedacht dat het de perfecte,mooie jongen was waar heel de school verliefd op was,maar dat was niet het geval.
Ik schrok me een bult toen ik uiteindelijk op de klok keek.Het was al half één.Ik had heel de avond in de zetel gezeten,voor me uit starend en denkend aan mijn avond met Liam.Het moment dat hij me een zoen op mijn lippen gaf was onbeschrijflijk.Het was fantastisch.
Ik had nooit verwacht dat ik dit ging zeggen,maar volgens mij was ik...Verliefd.
Elke keer als ik hem zag,hoorde,of nog maar aan hem dacht kreeg ik kriebels in mijn buik,en zoiets had ik nog nooit gevoeld.
Ik stond op,en wandelde naar de badkamer.Ik kleedde me om,deed mijn shmink van mijn gezicht en stapte mijn kamer binnen.
Ik hief mijn matras op,haalde het roze boekje er onderuit en begon weer te schrijven.
Liefste dagboek,
Mijn avond met Liam was meer dan geslaagd,het was gewoon perfect.
Het begon al in de auto,hij begon me te vertellen over zijn jeugd.Hij vertelde me dat hij altijd gepest is geweest,en opeens begon hij te huilen.
Ik heb hem in mijn armen genomen en getroost.Die jongen was achter zijn altijd blije gezicht,toch ook zo gevoelig.
We gingen naar het restaurant en voor ik ging zitten fluisterde hij in mijn oor dat ik er geweldig uitzag.
Ik voelde me vanavond echt een prinses.Zijn prinses,en dat heeft een jongen me nog nooit laten voelen.
We hebben heel de avond gepraat en ik heb me een seconde verveeld.
Toen we uiteindelijk terug naar huis gingen heb ik heel de autorit met mijn hoof in zijn nek gelegen en het voelde zo goed!
Toen we terug thuis waren wou ik net de deur sluiten toen Liam me kuste.Pal op mijn lippen!Dat moment was gewoon onbeschrijflijk.
Ik kan echt aan niets of niemand anders denken dan aan hem.Ik ben verliefd.
Veel kusjes Sofie.


Toen ik de volgende morgen wakker werd kon ik nog altijd niet geloven dat het tafereel van gisteravond echt was.Het leek wel een droom.
Ik stapte uit mijn bed,strompelde naar de woonkamer en zette wat koffie.
Ik zette mijn gsm op en besloot om maar eens naar Anke te bellen,haar woede-uitbarsting zou nu wel weer voorbij zijn de pieptoon bleef enkele minuten herhalen en uiteindelijk sprong haar voice-mail op,ik sprak een bericht in.
"Hoi Anke,ik hoop dat je niet meer boos bent,maar ik moet iets geweldig vertellen!Liam en ik hebben gekust! Het was zo geweldig gisteren,ik wil je echt alle details vertellen.Bel je me terug?Kusjes Sofie."
En met die woorden legde ik op.
Ik ging naar de keuken,schonk een tas koffie in en ging aan de tafel zitten.
Ik kreeg een sms,waarschijnlijk van Anke.Maar nee,het was van Liam.
Toen ik zijn naam zag begon ik weer spontaan te glimlachen.Ik opende de sms en las hem.
Hoi Sofie,ik vond gisteravond echt geweldig.En nu wou ik vragen of je zin had om mee naar een repetitie van One Direction te komen,ik heb de jongens alles verteld en ze zouden je graag ontmoeten.Kus Liam.
Wow,alles verteld.Wat zou hij allemaal gezegd hebben?Dat hij verliefd was?Dat we gekust hadden?Ik was echt razend benieuwd.
En hij vroeg me mee naar een repetitie!Ik zag dit echt helemaal zitten,hoe sneller ik Liam weer zag,hoe beter.
Ik smste snel terug : Is goed,ik kijk er al naar uit!Dikke kus Sofie.
Ik drukte op verzenden en dronk van mijn kop koffie.
____________________________________________
_______________________________
Zo,dat was het stukje voor vandaag.Ik hoop dat jullie het niet saai vinden?Laat weten wat je er van vind,en vergeet ook geen vraagjes voor de Q&A .
Kusjes MissMalikXx

Reageer (1)

  • Chasing1D

    Awwwwwwwwwwwwwwnnn,,, Het is leuk! Don't be insecure ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen