Deell 175!!

Sorry deze wordt niet zo lang:$

Tom trok me dicht tegen zich aan en streek door mijn haar. We besloten om een film te gaan kijken. We gingen op de slaapbank tegenover mijn tv zitten/liggen. Tom lag half op de bank en trok mij op zich. Hij trok me dicht tegen zich aan en had zijn armen om me heen geslagen. Ik nestelde me goed tegen Tom aan.

vEEL PLEZIER MET LEZEN!!!

xx xElise

Nog een beetje een leuk verhaal?

Ja!
Nee!

..
Dit lag echt onwijs heerlijk en ik werd steeds moeier. Steeds minder kreeg ik van de film mee en vielen mijn ogen steeds vaker dicht. Tom streelde zachtjes over mijn armen, en dat voelde overheerlijk aan. Ik probeerde me te verzetten tegen de slaap. Ik wou niet slapen. Ik wou hier liggen op Tom en bewust zijn van de film en het gestreel van Tom. Een tijdje hield ik dat vol. Ik merkte aan het gestreel van Tom dat hij ook in slaap aan het vallen was. Het gestreel werd minder en geoncontroleerder. Eindelijk liet me dan maar over aan de slaap. Ik had geen kracht meer om me ertegen te verzetten. De vermoeidheid had gewonnen. Als vanzelf sloten mijn ogen en viel ik in een rustige slaap, evenals Tom.
Minimaal 3 reacties<3!

Nee
Kan je beter gelijk weggaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen