Deell 177
Sorry voor het lange wachten!
“Oké, wilt hij vannacht misschien hier slapen of gaat hij liever naar huis.”
“We waren al voor de tv boven in slaap gevallen en hij slaapt nu nog steeds. Dus ik denk dat hij gewoon hier slaapt.” Antwoordde ik lachend.
“Oké.” Lachte mijn vader nu ook.
“Denk je dat ik de andere jongens nog kan bellen?” vroeg ik onzeker.
Mijn vader wierp een blik op de klok. “Ik denk van wel. Hun kennende zijn ze nog wel wakker.”
Ik stond op, pakte de telefoon en belde de andere jongens.

VEEL PLEZIER MET LEZEN!!!


xx xElise

..
“Met Georg.” Zei Georg aan de andere kant.
“Hé met Leande. Hoe is het?” vroeg ik.
“Hé meissie. Alles gaat prima, hoor. En met jou daarzo? Heb je het een beetje overleeft zonder mij.”
“Natuurlijk overleef ik het niet zonder jou. Maar ik wilde even zeggen dat Tom hier bleef slapen.” Zei ik lachend.
“Daar gingen we al van uit.” Zei Georg.
“Oké, nou. Tot morgen dan, hè.”
“Tot morgen meis.”
Ik hing op en legde de telefoon weer terug op zijn plaats. Mijn vader had de tv al uitgezet en liep nu naar de keuken.
“Ik ga weer terug naar boven, pap.” Zei ik toen ik om de hoek van de keuken keek.
“Ja, welterusten.” Zei mijn vader en gaf me een zoen op mijn wang.
“Welterusten.” Zei ik en liep naar boven. Op de trap kwam ik Tom tegen.
“Oh daar ben je. Ik was je al kwijt.” Zei hij.
Samen liepen we verder naar boven. Snel kleedde ik me om en poetste mijn tanden. Daarna kroop ik naast Tom in het net te kleine van mij. Ik sloeg mijn armen om Tom heen en gaf hem een zoen. “Slaapwel.” Fluisterde ik.
“Slaapwel.” Fluisterde Tom terug.
Ik leunde met mijn voorhoofd tegen die van Tom. Het duurde nog een tijdje voordat ik in slaap viel. Ik merkte aan Tom al dat hij al sliep. Dat was meestal zo. Hij sliep altijd veel eerder dan ik. Na een klein uurtje wakker gelegen te hebben, viel ik in slaap.

Reageer (5)

  • LuminousHazz

    deze story is mooi
    dus wees slim en ga verder
    daar doe je heel veel mensen een plezier mee;)
    vooral LichLovesTH denk ik

    1 decennium geleden
  • LichLovesTH

    okee,

    terug van weggeweest =D ik ben heeeel lang niet meer op quizlet geweest, maar nu wel weer =P
    gaa je snel verdeer,..??

    1 decennium geleden
  • NIALLr

    oehh!! Hij is egt mooi! SNELLVERDER'[/b


    xx. Rebeccaa' <333

    1 decennium geleden
  • AngelsDream

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    leuk stukk!
    en ik vind Tom & Leande echt schattiG:D
    snel verderr:D!

    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen