Foto bij 1. The truth ~ dalton POV

Hier mijn eerste hoofdstuk
Hope you enjoy ^_^

ik wil niet meer is het enigste wat ik nog kan denken. Voor derest voel ik alleen maar pijn. Nadat ik het ongeveer tien keer heb herhaald voel ik een stekende pijn in mijn arm. Iets doorboord mijn arm en spuit iets in mijn arm, zal waarschijnlijk wel een prik zijn ofzo. Maar dan voel ik iets heftig branden in mijn hele lijf. Dan val ik in een diepe slaap en denk ik nergens meer aan.

Ik word langzaam wakker en open mijn ogen een voor een. Ik zie Claire boven mij hangen met haar fel rode ogen. Ik heb geen pijn, alleen maar een brandende keel. Ik lig ook niet meer in het ziekenhuis ik lig in een normaal bed en volgensmij op Claire haar bed. Ik heb daar wel vaker gelegen maar niet echt elke dag ofzo. "wat doe ik hier?" vraag ik, "ik kon het gewoon niet aan om jou zo daar te zien liggen zeg ik" "dus?" "je bent een vampier dalton" zegt ze met een onschuldige toon in haar stem. Ik kom recht op en smijt haar lamp op de grond "verdomme Claire waarom? Liet mij gewoon doodgaan ik was toch niks meer waard en u al helemaal nie!" ze kijk bang door mijn kracht en ze pakt met haar duim en wijsvinger mijn kin vast en beantwoord mijn vraag met een zoen op mijn lippen.

Reageer (1)

  • Anabella

    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen