Kennen jullie IM5? zoja met wie kan ik samen even fangirlen?!
Xoxo

Samen met myrthe zit ik in haar auto op weg naar de London zoo. Ik heb er best zin in maar na wat er gister avond is gebeurd ben ik eigenlijk een beetje bang dat het weer gebeurd. Myrthe zet de radio aan en ik hoor het nieuws hard door de auto galmen, ja vampiers horen nu eenmaal goed. we hebben vandaag doorgekregen van de politie dat er gisterochtend ongeveer 10 uur een meisje van 15 vermist is geraakt. Ze had bruin haar en in een knotje streepjesshirt wit met blauw en een rode broek aan. Verder is er nog niks bekend van de dader, heeft u mischien info of heb je het meisje gezien bel dan : 06........ ik zet snel de radio uit en staar voor me uit. Hoe zag dat meisje er van gisteren eigenlijk uit. O my god ze had een knotje ze leek ook ongeveer vijftien jaar en had precies dezelfde kleding aan. Ik kijk naar buiten en zie een meisje aan de kant van de weg staan net precies zoals gisteravond en haar lippen vormen de woorden 'help me alsjeblieft' ik zie het in een fractie van een seconde en stoot myrthe aan. "WAT?!" "sorry hoor ik wist niet dat je sago was ofzo!" "jaah sorry ik zit one direction te luisteren en als je dat niet kan accepteren dan zet ik je zo uit de auto" "doe dan boeit mij toch niks!" ze stopt en ik stap vrijwillig uit de auto en ik zie haar in de verte wegrijden. Achja boeit mij toch niks ik ben toch een vampier ik kan haar zo inhalen. Ik begin te rennen en heb haar in no time ingehaald. Ik zie haar verbaasd achter het stuur zien kijken en ik spring op het dak en blijf daar de hele reis zitten. Ik zie nog een paar keer het meisje dezelfde woorden zeggen en uiteindelijk word het me teveel en doe sla ik mijn handen voor mijn oren en ik voel dat ik weer bloed huil.

heey sorry dat het zon kort stukje is maar ik heb het druk nu, moet huiswerk maken, Maar ik belof JULLIE Omdat het vakantie is morgen Weer hoofdstukje
Xoxo

Reageer (1)

  • Catmint

    Wanneer ga je weer verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen