Vorige keer:
Ik grijns en druk opnieuw mijn lippen op de zijne. Deze keer langer. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Zijn hand gaat over mijn rug. Enkele keren op en neer, om dat te blijven liggen op mijn kont. Hij knijpt er eens in en ik giechel. Ik teken cirkeltjes op zijn borst en voel hem wat huiveren. Ik kijk op, grijns en druk een kusje op zijn kaak.
‘Nu ja, ik ga even de was doen’, zegt Bill dan.
‘Kun jij dat dan?’ vraag ik.
‘Natuurlijk. Volgens mij onderschat deze dame mij een heel klein beetje veel’, zegt hij.
‘Maar neen, maar ik dacht dat jullie lieten doen door Simone’, zeg ik. Ze schudden hun hoofd. ‘Wel, dan moet je me het eens leren, want dat is iets dat ik nog niet kan’, zeg ik.
‘Doe ik, maar niet nu. Geniet maar wat van Tom’, lacht hij.
‘Dat doe ik al iedere seconde’, antwoord ik. Ik kijk naar Tom en zie hem lief naar me lachen. Hij drukt een kusje op mijn mond. Een kleintje. Nog eentje en nog eentje. Bij het laatste houdt hij zijn lippen op dezelfde plek. Mijn lippen. Bill is ondertussen al naar boven en daar profiteert hij natuurlijk van. Zijn tong tikt tegen mijn lippen aan. Ik open mijn mond een klein beetje en speel met zijn tong. Ik lik over zijn piercing heen en voel hoe zijn hand over mijn been gaat. Hij geniet, terwijl hij me kan aanraken. Onze ogen zijn gesloten. Dit moment willen we gewoon niet verpesten door elkaar aan te kijken. Dan ga je lachen en is alles naar de klote. Dan is alles weg. Alle liefde. Alle passie. Alles. Wanneer je dat niet doet, kun je gewoon elkaar voelen, zonder het moment te verpesten. Voel je hoe zijn lippen de jouwe sieren en omgekeerd. Ja. Wanneer je, je ogen opent, mis je wat. Ik haal mijn lippen van de zijne af en open mijn ogen. Hij geniet nog even na en opent dan ook zijn ogen. Hij drukt nog een kusje op mijn lippen en wrijft dan zachtjes over mijn wang.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • TomMeGailerd

    Weiter (H)

    1 decennium geleden
  • TomMeGailerd

    Deze serie is echt geweldig.

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Omg!
    Ik schaam mij zeer diep zeg!
    Ik wist niet dat er nieuwe quizen waren
    Vergeef mij o machtige Hannah!
    Ik ben stout geweest
    Hoe moet ik boeten
    Alles mag maar alsjeblieft!
    Stuur me niet naar de hel!
    Die mensjes daar mogen me niet meer
    Sinds ik van ENG DUIVELTJE naar Lief Duiveltje ben gegaan
    Ze zouden nog wel eens wraak op me kunnen willen nemen!
    Dus alsje alsje alsje alsjeblieft!
    Doe dat alsje alsje alsjeblieft niet!
    En toen kwam er visite
    En moest ik stoppen met mijn reactie x'D
    Maar jij moet heel snel verder gaan
    Oja btw, ik haat boodschappen doen, blegh!
    x Eline

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    verder!!
    <3

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    oeh een super verhaal!
    En sorry dat ik bij die andere niks heb achter gelaten en zo laat was, maar ik was op vakantie.
    Sorry daarvoor!
    En snel verder gaan!

    ×3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen