Foto bij O15 Harry Edward Styles

hey! ten eerste: sorry sorry sorry maar dit stukje vind ik persoonlijk echt vreselijk! Ik kon me totaal niet concentreren op het stukje, maar ik wilde toch wat posten!
het is een Harry POV geworden zoals velen van jullie vroegen.
Er was ook veel vraag naar een Niall POV of iemand anders uit de band, en ik weet het tot nu toe is het met name Harry geweest die in het verhaal voorkwam maar over een paar hoofdstukjes komen de andere lads erin voor maar er moet eerst even wat gebeuren enz. Maar omdat er zoveel vraag naar een Niall POV was zal ik als het zover is een Niall POV doen! ;)
ik houd jullie niet langer meer op! ^.^ snel lezen! ^.^

Enjoy! (H)

p.s. weet iemand de exacte datum van wanneer kiss you video clip uitkomt?x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Marly2801

    OMG!!!!!! Harry help haar dan, wie gelooft terese nou weer?!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Payno

    Yeahhhh!!! Nialls's pov! (nja volgende keer dan ;D)
    Anyway, het is helemaal niet slecht! Ik heb slechtere stukken geschreven hoor! x'D
    Ik weet de datum niet maar @Liesiemo 7 januari dus dan zelf het wel 7 januari zijn =)
    Oehh ik heb nu zin in 7 januari <'33 gheghe...
    Snel veder!!
    x

    1 decennium geleden
  • HORANHORAN

    snel verder!!!!!!
    ik dwing het je!
    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • Liesiemo

    Hazza! Help haar! She needs you *-*
    Ooh enne, ik heb het op je fb gezet.
    7 januari komt Kiss You uit!

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Harry!! Go after her!! You lazy ass!! Don't just sit there!!!!!!!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen