Foto bij Lust 47

Woooooo! Alweer, bijna, een hele dag in de top! Ik heb zelfs m'n record abo's verbroken. Eerst stond dat op 364, bij m'n andere story, waar ik al 140 hoofdstukken had, en we zitten hier pas bij 47 en het zijn er al bijna 380! wow!
Jullie zijn echt geweldige lezers & reactie gevers! Kunnen we vandaag nog een keer in de top komen? RAPE THA GREEN BUTTON!

&Guys! Het is 21 december! We gaan eraan! Ik heb echt al de hele tijd The Final Countdown van Europe op repeat! Yolo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • SCORPlO

    Dat is op zich best sneu, 5 maanden lang het maar 1x in een bed gedaan te hebben..

    5 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Ik lees dit verhaal nu een soort van opnieuw (Kleine stukjes). Ik heb dit verhaal gelezen voor ik op Q kwam, dus heb nooit reacties achtergelaten. DIT IS HET BESTE VERHAAL OP Q OOIT!!! EN OP ALLE ANDERE FANFICSITES.

    7 jaar geleden
  • LeLouisx3

    Ik was even vergeten dat die twee zo vaak seks hadden op "vreemde" plaatsen

    9 jaar geleden
  • Neelke

    @ lollypop75... Ik ben da ook nog nie ... Ma geef dan toch nie zo stomme commentaar.. As ge der nie tege kunt.. Leest da dan nie en ga prentenboekskes kijke e...



    Btw : egt super verhaal ! Kei lief wa Louis die twee weken heeft gedaan! Hopelijks blijft da zo :)
    snelverdaaah. (H)(H):D

    1 decennium geleden
  • lollypop75

    omg!!!!!!! goor, wij zn helemaal geen 16+ ma BOEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen