Foto bij Seven

Bijna alle gasten zijn er al als ik naar beneden kom.
Ik heb het mooie jurkje van Dana aan, met zwarte bijpassende pumps en mijn haar die helemaal strak en stijf staat van de haarlak.
Een paar mensen kijken me bewonderend aan en ik kan een glimlach niet weerstaan.
Met mijn ogen zoek ik naar Liam en krijg vervolgens een glas champagne in me handen geduwt.
´´Mensen, ik wil graag een toost uitbrengen´´! roept Jeremy over de muziek heen en meteen is het stil.
Jeremy trekt Dana naar voren, geeft zijn glas aan een vriend en gaat voor haar op 1 knie.
´´Mijn allerliefste Dana, we zijn al zolang samen en ik houd nog steeds even veel van je en ik zal dat altijd blijven doen. Wil je met me trouwe''?
Dana's ogen zetten groot op en Jeremy haalt een zwart doosje uit zijn broekzak met daarin een zilveren ring met een hele mooie diamant.
''Natuurlijk''! roept ze meteen blij en bespringt hem als een aap op een banaan en geeft hem een grote zoen.
Iedereen begint te juichen en te klappen en ik krijg zelfs tranen in mijn ogen, zo blij ben ik voor haar.

Ik sta mijn glas nog eens in te schenken als dan opeens een paar handen voor mijn ogen worden geslagen.
''Guess who'' zegt een bekende stem en ik voel me warm worden.
''Liam''! roep ik meteen blij.
De handen voor mijn ogen verdwijnen en als ik me omdraai kijk ik recht in de mooie ogen van Liam.
Hij heeft me een knuffel. ''Sorry dat ik wat later ben, heb ik iets gemist''?
''Ja, Jeremy heeft Dana een huwelijksaanzoek gedaan'' zeg ik enthousiast.
Hij kijkt me even aan en ik zie dat hij het jammer vind dat hij het heeft gemist.
''Wil je ook een glaasje''? vraag ik in de hoop hem een beetje op te peppen.
''Graag'' antwoord hij en voordat ik nog een glas heb kunnen pakken komt Dana aangehuppeld.
''I'm gonna marry bitches'' roept ze blij en omhelst Liam.
''Ja ik hoorde het, gefeliciteerd'' roept Liam over de muziek terug.
''Naila, er staat nog een taart in de koelkast, wil je die voor mij eruit halen''? vraagt Jeremy terwijl hij een arm om Dana heen slaat.
''Is goed''. Ik maak meteen aanstalten.
Als ik de taart uit de koelkast haal bots ik bijna tegen Liam op.
''Zal ik helpen''? vraagt hij terwijl hij een mooie schaal al klaar zet.
''Is goed'' antwoord ik en scheur de hoeken van de doos open.
Als de taart op de schaal staat kan meneer pretbek het natuurlijk weer niet laten en wanneer ik mijn hoofd naar hem draai drukt hij snel een vinger op mijn neus zodat er slagroom op mijn neus zit.
We moeten allebei lachen en hij is zo aardig om het eraf te halen.
Hij komt iets dichterbij en ik wil mijn hoofd wegdraaien maar hij drukt mijn zijn vinger tegen mijn kin waardoor ik wel naar hem moet kijken.
''Merry christmas, Naila'' zegt hij zacht en drukt dan zijn lippen op die van mij.

Reageer (1)

  • Pepito

    :o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen