Melany's POV:

“Mel! Ontbijt!” Zwetend schoot ik wakker en keek snel rond. Zoals verwacht lag ik gewoon in het bed waar ik vorige nacht in slaap gevallen was. Weer die droom. Als reflex greep ik naar het kettinkje om m’n hals. Het was er nog, natuurlijk. “Weer een nachtmerrie?” Ik schrok en keek opzij waar Jacob in de deuropening was komen staan. Ik knikte, nog niet bekomen van de schrik. Hij keek me bezorgd aan en kroop naast me op bed. “Je beeft” fluisterde hij terwijl hij me dichter tegen zich aan trok. Ik knikte opnieuw terwijl ik me in zijn schoot nestelde. Ik legde m’n oor op zijn borst zodat ik zijn ademhaling kon volgen, zacht en regelmatig. Ik kalmeerde. “zullen we gaan eten? Leah heeft zich vast uitgesloofd in de keuken” hij wachtte niet, stond op en trok me voorzichtig uit bed. Ik volgde hem naar de keuken/eetkamer waar iedereen al op ons wachtte, Billy, Sam, Paul, Embry, Quil en Leah. Het was zondag en dan ontbeet de hele roedel hier in Billy’s huis. Ik nam plaats aan de tafel naast Leah en over Billy die me een bezorgde blik toewierp. Ik fakete een glimlach en begon te eten.

Reageer (3)

  • Karennn

    Cool idee voor deze story(':
    'kvind 'm wel leuk x

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Heel snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    LEuk vervolg!! k hoop dat jullie snel weer verder schrijven!!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen