Foto bij 077 Katie Jane Adams

“Babe, are you awake?” hoor ik een zachte, hese stem bij mijn oor fluisteren.
Ik voel zijn warme adem in mijn nek, waardoor ik even ril.
Ik open langzaam mijn ogen, en meteen knipper ik tegen het felle licht wat mijn ogen binnendringt.
Als mijn ogen gewend zijn aan het licht draai ik me om, zodat ik in de mooie groene ogen van Harry kan kijken.
“We are at the airport about two minutes.” zegt Harry glimlachend.
Heb ik dan zo lang liggen slapen? Ik ging bijna meteen aan het begin slapen, en de reis duurde ongeveer 7 uur.
Dat betekend dat ik ongeveer 6 uur heb geslapen, terwijl het gewoon overdag is.
Nouja, het is hier licht, maar eigenlijk is het in Amsterdam nu 2 uur in de nacht.
Hier is het pas zes uur ’s avonds, want het is hier zes uur vroeger als in Nederland.
Ik hoor een vliegtuigstem omroepen dat we bij het vliegveld zijn, en dat het vliegveld zo gaat landen. Ook word er weer verteld dat je – je gordels om moet doen, en moet blijven zitten tijdens de landing.
Gelukkig is de hele reis goed verlopen, ik ben namelijk best wel bang voor vliegtuigen en vliegen.
Straks stort het vliegtuig ineens neer, en dan is iedereen in een keer dood.
Of iedereen is dood, behalve jij. Dan ben je al je dierbare mensen kwijt, en dan ben je in je eentje nog over.
Dat zou ik echt nooit willen, stel dat ik samen met Rose en mijn moeder in een vliegtuig zat, en met Harry en Faye natuurlijk. Als het vliegtuig dan zou neerstorten zou ik echt iedereen kwijt zijn. Dan heb ik geen beste vriendin meer, geen vriendje, geen moeder en geen zusje meer.
Een vader heb ik al heel lang niet meer, helaas.
Als de landing ook goed is verlopen, mogen we onze gordels weer af doen.
“Babe, just ignore all the fans, and all the questions. We don’t have to answer them, or to talk with them.” zegt Harry als we richting de uitgang van het vliegtuig lopen.
Eerst moeten we nog door zo’n slurf, en dan komen we in het vliegveld.
Daar moet je dan door zo’n deur lopen, en in de ruimte daarna kan alle paparazzi en fans staan.
Daarvoor is natuurlijk nog wel de ruimte om je koffers op te halen, maar die tel ik even niet mee.

Faye en Liam lopen voor ons uit door de gang.
Zij zien er totaal niet moe uit, terwijl Harry en ik op een soort van zombie’s lijken.
Ik weet niet of Harry heeft geslapen in het vliegtuig, maar hij is in ieder geval wel heel moe.
Ookal moeten ze vaak vliegen, hij is er nog steeds niet aan gewend, aan de jetlag en alles.
We lopen door de deur, en we komen bij alle bagage uit.
Bij de lopende banden dan, want je kan natuurlijk niet alle bagage neerdumpen.
Gelukkig voor ons heb ik een knalroze koffer, die je makkelijk herkend tussen alle zwarte koffers.
We lopen richting de lopende band, en we wachten op onze koffers.
Al snel hebben Faye en Harry hun koffer, maar die van Liam en mij zijn er nog niet.
Na een tijdje zijn ook die van Liam en mij er, en kunnen we doorlopen naar de fans en de paparazzi.
Heel leuk en aardig allemaal, maar ik wil nu gewoon naar het hotel en slapen. Natuurlijk hou ik van de fans van de jongens, maar op sommige momenten zoals deze komt het gewoon even niet uit om zoveel aandacht te hebben van fans.
We lopen door de deur, en ondertussen is Paul ook al bij ons komen lopen, om ons te ‘beschermen’ tegen alle fans.
Meteen worden we overvallen door alle fans, en door al het gegil.
Er staan natuurlijk wel dranghekken, maar er zijn altijd weer een paar fans die zich daar niks van aantrekken.
Opeens komt er een meisje naar ons toegerent, en die begint ineens Liam te zoenen.
Meteen komt Paul in actie, en hij haalt het meisje bij Liam weg.
De andere bodyguards brengen haar terug naar de andere fans, en Liam komt bij van zijn ‘shock’.
“Are you alright?” vraagt Faye aan Liam.
“Yes.. It was just kinda weird.” zegt Liam grinnikend.
We lopen weer verder, dit keer zonder een fan die op de jongens afrent.
Helemaal heel komen we aan bij de auto, en we stappen in.
We zwaaien nog even snel naar wat fans, en dan rijdt de auto weg.

Louis the Tommo Tomlinson is 21! WOEHOEEE het is 24 december! :D HAPPY BIRTHDAY TO LOU! Kudo voor Louis? Neem ook een kijkje bij mijn nieuwe story (: xx

Reageer (4)

  • LauraAime1D

    HAPPY BIRTHDAY LOUIS!!!! En een kudo voor deze leuke story(en voor Lou) xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Phahahah en gelukkige verjaardag boobear ;)

    1 decennium geleden
  • 55marente55

    Kudo voor Lou!

    1 decennium geleden
  • lUcOzAdE

    Kudo voor lou!! Volg allemaal op twitter @1D_feitjes voor one direction weetjes enzoow!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen