Vorige keer:
‘Dus ze trok foto’s van het huis?’ vraagt hij. Ik knik. ‘Waarom zou ze dat nu doen? Ik kan mij niet herinneren wat er zo speciaal is aan dit huis’, zegt hij dan. Ik lach naar hem en plets wat water op zijn T-shirt. ‘Hela, dat mag niet, hè’, zegt hij, terwijl hij naar me toe komt. Hij neemt wat zeepsop en smeert het in mijn gezicht. Het duurt niet lang of er is een heus gevecht ontstaan. Wanneer we volledig nat zijn, houden we er maar mee op en besluiten om te gaan douchen.
De rest van de dag genieten we gewoon van elkaar. Het is lang geleden dat we nog eens samen zijn geweest. Morgen moet ik nog gaan werken, maar in het weekend heb ik vrij. We liggen gewoon lekker gezellig in de zetel naar teevee te kijken als Terry en Bill hevig zoenend naar beneden komen. Ik zucht en probeer verder naar televisie te kijken. Hopelijk spreekt Tom Bill er straks even over aan. Over het feit dat Terry foto’s aan het trekken was, want zeg nu zelf; normaal is dat toch niet, hè? Maar ja, we zien wel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • LovesMeNot

    Heel goed

    Snel Veder xXx

    1 decennium geleden
  • Cosmopolitan

    Ik wil de vriendin van bill worden. Ö
    Mijn naam is patricia.^^
    & Super snel verder!!
    Xxx.

    1 decennium geleden
  • Reticent

    Echt ontzettend goed gevonden !!
    & nee, ik wil niet Bill's vriendin zijn, Gustav is toch veel leuker <3
    Snel Verder <3

    x.

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    superr:D
    snel verderr(A)
    en ik wil wel de vriendin van Bill worden(A)
    naam: Jamie.

    xxx

    1 decennium geleden
  • milli0naires

    verder !!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen