Foto bij Eight

Ik schiet verschrikt overeind als ik twee armen stevig om me heen voel.
Ik kijk naast me en zie Liam slapen. it's kinda cute!
Ik om me heen en zie overal flessen wijn, champagne en al het ander soort drank dat er gister doorheen ging.
Als ik opeens een hevige pijn in mijn hoofd voel ga ik weer liggen. Fijn een kater dus...
''Morning beautifull'' hoor ik een zachte stem naast me en ik krijg een kus.
''nou wat er zo goed aan is'' mompel ik en ik staar naar het plafon.
''Kater''? vraagt hij en gaat rechtop zitten.
''Ja'' mompel ik en hoor nog iets in de kamer iets mompelen.
Eindelijk worden Dana en Jeremy ook een beetje wakker.
''Oh men, dat wat me een feest gister'' zegt Jeremy terwijl hij probeert op te staan.
''Maar maak ons nou even iets duidelijk Naila, hebben jij en Liam nu iets''? vraagt ze met een grijns terwijl ze haar ogen gesloten houd.
Ik kijk verlegen naar Liam en die antwoord al voordat ik iets kon zeggen.
''Yep, She's my girl now'' antwoord hij blij en geeft me weer een zoen.
Dana schiet overeind en kijkt me met een glimlach aan.
''Ik zei het je, maar wouden we luisteren''?
''Neeee'' antwoord ik op een kinderachtig toontje.
Wauw, best chrismas ever!!

Als ik me heb opgefrist schiet me opeens iets te binnen.
Wat zouden Diana en John hiervan vinden?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen