Foto bij One Shot 13 ~ Zayn

Voor Zaynlover

"Zayn! het bal is volgende week en straks heeft ze al een andere date?" Ik zucht en kijk Harry aan die me streng blijft aankijken. "Maar..-" "Niks te maar'en Zayn." "Wat als ze nee zegt?" Als ik niet mocht maar'en dan stelde ik mijn zin wel anders. "Doet ze niet, Zayn. Jij ziet het misschien niet door jou verliefdheid, maar zij vind jou ook leuk." Ik zucht opnieuw, had hij gelijk? Was ik gewoon zo blind van verliefdheid dat ik niet had gezien dat zij mij ook leuk vond? "Waarom zou ze anders Louis hebben afgewezen voor het bal, toen hij haar vroeg?" Ik moest terug denken aan de actie van Louis, die om mij te pesten, Payton voor het bal had gevraagd enkele dagen geleden en dat ze hem met opgetrokken ogen had aangekeken en had geantwoord "Dan ga ik nog liever met mijn hond.". Waarna Louis al spelend was beginnen huilen.
"Kom op Zayn." Ik kijk naar het doosje die ik vastheb en zucht, dit moest ik doen. De bel ging en alle jongens gaven me een bemoedigende knipoog, waarna Liam de deur ging opendoen en ze samen alle vier naar boven vertrokken. "Hey Zaynie Baynie." Haar zwoele stem.. Daar staat ze, me vragend aan te kijken in de deuropening. "Waarom zijn de lads naar boven?" Haar fantastische ogen keken me doordringend aan. "Omdat ik, ik je iets, euhm.-" "Ja?" "Omdat ik je iets moet vragen." Ze stapt naar me toe en kijkt me aan met haar nieuwsgierige blik die ik niet kan weerstaan. "Lieve Payton, wil jij alsjeblieft met mij naar het bal vrijdag?" Ik opende het doosje en ik zag haar ogen van mij, naar het kettinkje gaan die er in lag. Het kettinkje die ze me vorige week had getoond als we samen naar het stad waren geweest, maar ze veel te duur vond. "Ja Zayn, ik dacht dat je het nooit ging vragen."

---
Haha cliché, maar I like it, do you?x

Reageer (3)

  • Euforia

    Awh I like it too c: x

    1 decennium geleden
  • pizzayn

    Hehe, ik hou van cliché's, en vooral als ze goed geschreven zijn :c

    1 decennium geleden
  • ZaynLover

    Ja ik vind het echt heel leuk! :D Thanks! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen