Foto bij Feeding time

Gaara kende hem te goed om te weten dat dit hem piin deed dus stond hij dicht bij naruto waardoor hij ontspande.Eindelijk bij het theehuis die.die net was geopent.liepen ze naar binnen de eigenaar schrok toen hij de kazekage zag.sommige mensen kenden gaara alleen bij de naam niet veel mensen wisten hoe hij er uitzagze kozen een tafel helemaal in de hoek waar niemand naruto's gezicht kon zien naruto wachte tot dat zijn eten kwam om zijn mask af te doen.toen zijn eten kwam begon die happy te eten. Toen hij net zijn 3de brood had keek hij naar gaara die pas bij de helf van zijn eerste broodtje was en scheurde kleine stukjes ervan om het te eten.'Je zei dat je honger had! "zegt naruto geschokt."Ik zei dat ik misschien wel wat zou gaan eten" zei gaara rustig. "en ik ben nu ook aan het eten."Naruto keek naar het broodtje in gaara's handen 'lekker eten hij eet bijna niks'Gaara scheurde een stukje van zijn brood en deed het in zijn mond.Dat was het.naruto pakte gaara's brood. Naruto scheurde er een stuk van af en hield het bij gaara's mond. "open" zei hij lachend.Gaara zei niks en keek alleen naar hem.Naruto zag opeens wat hij deed en begon te blozen hij had niks om zich achter te beschremen. "Kom op, ik laat je niet verhongeren" zei hij, terwijl hij probeerde niet zenuwachtig over te komen.

Reageer (1)

  • Poochyena

    hmmm broodjes...:Y)
    verder verder verder verder umhh. verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen