Rein

Pff, ik was gewoon helemaal vergeten dat ik vanavond een optreden heb... Hoe slim kan ik wel niet zijn! Ik dacht bij me zelf, laat ik eerlijk tegen haar zijn, en de waarheid zeggen. Ik zij heel rustig ''Ik voel me eigenlijk heel erg op mijn gemak bij jou.. '' Ik zag dat ze een beetje rood werd, maar probeerde het te verbergen. Toen zij ze iets, wat ik eigenlijk niet durfde te geloven.. Ze zij dat ze mij vertrouwd, en op haar gemak voelt bij mij! We waren daarna nog eventjes aan het praten over het optreden, toen ik zag dat ze ineens tranen in haar ogen kreeg! Ze keek mij vertrouwend aan en zij toen, ''maar ik heb een probleem, ik moet zo naar huis.. Maar mijn vader is er alleen, ik ben zo bang Rein..'' ik schoof wat dichter bij haar, en duwde haar tegen mij aan, ik zag dat ze het fijn vond, en ik zij gerust stellend; ''Het komt wel goed schatje'' Ze keek me aan en gaf me een knuffel. Ik voelde gewoon dat er iets tussen ons was, we vertrouwen elkaar écht..

Naomy

Ik voel me zo veilig bij Rein! Hij snapt mij helemaal, en is er echt voor me. Ik durfde net totaal niet naar huis, ik ben zo bang voor mijn vader op dit moment. Nadat ik hem een knuffel had gegeven, pakte hij mijn hand vast en zij; ''Ik bescherm je wel, ik ga met je mee.'' We liepen even naar beneden en ik hoorde Rein naar zijn vader en moeder roepen; ''PAP MAM, IK GA EVEN MET HAAR MEE!'' Er werd geantwoord dat het goed was. Toen kwam chrisje, ze vroeg wat er aan de hand was, omdat ik nog steeds met tranen in mijn ogen stond, en trilde. Ik zij dat er niks was, en rein zij dat we nu weg moesten gaan tegen haar. Toen we een maal op de fiets waren vroeg Rein, En wat vind je van mijn vader en moeder? Ik grinnikte en zij, super vriendelijke mensen! Hij glimlachte en zij, moet ik met je mee naar binnen? Ik keek hem smekend aan en zij, ja alsjeblieft! Ik ben doods bang .. Hij knikte en zij, is goed ! Na nog een paar minuten fietsen zijn we bij mijn huis. Als ik naar binnen kijk, zie ik mijn vader slapend op de bank, en mijn kat op de grond. Er ligt ook een fles alcohol op de grond kapot. Ik geef een kreet. ''Aah'' Rein draait zich om en komt naar mij toe, Wat is er schatje? Zegt hij dan, ik vraag me van binnen af, of hij dat ''schatje'' ook meent, maar als ik dan naar zijn gezicht kijk, zie ik dat hij het echt meent. Ik begin te huilen, en wil weg rennen. Rein houd mij tegen, waar ik eerst helemaal niet blij mee was, maar toen toch fijn vond. Ik zij snikkend, '' Nee! Ik wil daar niet meer naar binnen, ik durf het niet meer!'' Rein keek me bezorgd aan, hij vroeg om de huis sleutel, en zij; ''Geef maar hier, waar liggen je spullen die je nodig hebt?'' Ik probeerde hem nog tegen te houden, maar hij zij nog 'ik doe dit speciaal voor jou!' Ik gaf de sleutel en zij dat het op mijn bureau lag. Hij glipte naar binnen en ging naar binnen. Ineens werd vader wakker, en liep naar boven, gelukkig zag hij mij niet. Ineens bedacht ik me.. NEE REIN! Hij is daar nog binnen.. 5 minuten later komt rein naar buiten, hij heeft een bloedneus, maar heeft toch mijn spullen. ook heeft hij een blauw oog. Hij zegt, pak je spullen aan, we gaan NU naar mijn huis. Je mag met mij mee rijden naar het optreden, je vriendin mag ook wel mee rijden ja? Je knikt en doet wat hij zegt. Als jullie bij rein zijn, gaat hij even naar de bad kamer, en pakt een doekje hij legt het op zijn neus. We gaan samen in de kamer zitten op de bank. Zijn moeder schrik en vraagt ; ''Rein, wat is er gebeurd? :O'' Hij zegt rustig, oh, niks hoor. Je kijkt hem aan en zegt, je mag het wel zeggen.. ik weet dat het hier goed is.. Rein legt alles uit, en ik voeg wat dingen aan. Rein's vader kijkt hem aan en zegt, wow Rein, wat jij allemaal wel niet voor een meisje over hebt! Hij kijkt me aan en glimlacht. Ik zit wel weer met tranen in mijn ogen, maar laat niet merken dat ik nu heel verdrietig ben. Ik pak mijn mobiel, want ik word gebeld. Ineens stromen er tranen over mijn wangen heen. Rein kijkt op mijn mobiel en vraagt, Wat moet hij van je? Ik beantwoord; Geen idee.. Maar ik moet opnenem.. Alleen durf ik het echt niet..

Reageer (6)

  • MS123456

    HEEEL SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Owenlovee

    @lovems
    ik ben op dit moment in belgië bij een vriendind, en ga zon dag pas weernaar huis. Wsl maandag begin ik weer :)

    1 decennium geleden
  • Lovems

    Wanneer komt nieuw stukje likeit

    1 decennium geleden
  • Owenlovee

    Dank jullie wel! :*
    Ga zo verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • MyStoryy

    echt leuk snel verder xxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen