Foto bij Know 1

Ik heb hierna nog 3 hoofdstukken klaarstaan maar ik had gewoon zin om dit hoofdstuk te activeren (H)

'Maak dat de kat wijs' zucht Max. 'Wedden dat je verliefd bent?' bemoeit Lucas zich ermee. 'Guys, we moeten naar Engels. Lokaal 106' roept Tom ertussendoor en redt mij daarbij. 'Weet hij nu nog steeds niet dat we gewoon achter hem aanlopen' fluister ik tegen Max die in lachen uitbarst. 'Louis gast, je bent echt geniaal' roept hij uit. Ik zie een jongen kijken en meteen staat mijn hart even stil. Het is dé jongen. Ik ken hem niet. Ik weet alleen dat hij twee jaar jonger is en bij mijn zusje Charlotte in de klas zit. Ik weet mijn blik los te rukken van hem en richt mijn aandacht weer op het gesprek tussen Max en Lucas over onze Engelse leraar. 'Tuurlijk heeft hij geen vrouw. Ik bedoel, Kijk naar hem' roept Lucas. Max wil ertegenin gaan maar op dat moment komen we bij het lokaal aan. Ik loop het lokaal in en laat me op een willekeurige stoel neerploffen. Max gaat naast me zitten. 'Wat denk jij ervan?' vraagt hij. 'Weet ik veel?! Vraag het hem' zeg ik. 'Dat is best een goed idee...' zegt hij. 'Maar dan riskeer je wel dat hij je nog meer gaat haten dan hij nu doet' grijns ik. 'Wat zijn we weer grappig, Tomlinson' bromt Max.

Reageer (1)

  • Pinoccio

    Super leuk verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen