Hoofdstuk één

De tour was geweldig, maar wat ben ik blij om weer thuis te zijn!
Ik zit met Gemma over de tour te praten, ik ben net drie dagen thuis maar ik was te moe om het gister of eergister al te vertellen.
Ik vertel over de fans, het signeren van de cd's en nog veel meer. 'In Italië waren een paar meiden verkleed als ons.. Heel leuk om t zien!'
Gemma gniffelt even. Ik neem de laatste slok van mijn cola en dan zet ik het lege glas op het aanrecht neer.
Ik ga weer aan tafel zitten en ik pak mijn iPhone uit mijn zak. Ik ontgrendel hem met een wachtwoord. 0107.
Het is dan wel uit, maar zo zie ik het niet..
Ik blijf altijd van haar houden, er komt geen enkel meisje boven Lynn. Ik bekijk mijn achtergrondfoto.
Lynn en ik op het strand waar we elkaar hebben ontmoet. 30 juni, dat was de leukste dag ooit. Lynn was helemaal geen fan van One Direction, ze was tenminste niet zo aan het hyperventileren.

'Gaat het?' Ik loop naar het meisje die ik net zag vallen. 'Ja, gaat wel bedankt.' Ze glimlacht.
Ik steek mijn hand uit, ze pakt hem vast en ik trek haar omhoog. 'Jij bent Harry Styles toch?'
Ik knik glimlachend en zet mijn zonnebril af. 'Ik ben Lynn.' zegt ze weer glimlachend. 'Lynn.. Mooie naam.'
Ze heeft een mooie lach, valt me op. 'Wil je wat drinken?' Vraag ik. Lynn knikt 'Graag' ze loopt met me mee, glimlachend..


'Harry.. Hazz? Harry?' roept Gemma. 'Sorry, wat zij je?' Gamma zucht, ''Welke achtergrond heb je?' vraagt ze.
Ik haal mijn schouders op en doe mijn iPhone in mijn zak. 'Hoelaat gaan we naar Louis?' vraagt ze.
'Ehm, rond zeven uur.' antwoord ik. 'Is Elle er ook? 'Ik knik. Gemma staat op en loopt naar de woonkamer, ik ga achter haar aan en we ploffen op de bank.
Ik pak mijn iPhone weer en ontgrendel. Ik ga naar foto's en bekijk ze. Dit vind ik wel één van de leukste, op de foto geef ik Lynn een kus op heer wang, dit was de dag dat ze mijn vriendin werd. Gemma leunt tegen me aan en glimlacht naar de foto. 'Mis je haar nogsteeds broertje?' Ik knik. 'Dat gaat nooit meer over Gem..'


Tell me what you think :D
enne, eerste is nooit de beste he, ;)

Reageer (2)

  • HarlemShake

    Oww, schattig! ;)

    1 decennium geleden
  • Kieran

    ik zeg verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen