Foto bij 5: Genjutsu!

Orochimaru hideout

'Waarom deed je dat?' vroeg Sasuke kwaad. 'Als ze ons hadden gezien hadden we zeker gevochten , dat wouw ik voorkomen.' zei Kabuto met een grijns. 'Hoe heb je het gedaan?' vroeg Sasuke. 'Genjutsu natuurlijk, wat anders? ' lachte Kabuto. 'Waarom beschermde je mij ook als ze mij uit de weg hadden geruimd kwam dat toch goed uit voor jou!' riep hij. 'Wel nee want ik wil je nog steeds terug pakken.' zei Kabuto. 'Waarom?' vroeg sasuke geschokt. 'Ik wil je terug pakken voor wat je met Orochmaru hebt gedaan!' riep hij kwaad. Sasuke wouw het op een lopen zetten maar hij was te laat. 'Lijk jutsu!' riep Kabuto. Twee lijken van de ambu black ops kwamen uit de grond en hielden Sasuke stevig vast. 'Nu neem ik vraak! Met een truk die ik van Orochimaru heb geleerd. Slagen arm Jutsu!!!!' riep hij en tientallen witte slangen vlogen uit zijn mouwen naar het hoofd van sasuke. Maar tot Kabuto's verbazing verdween sasuke gewoon. 'Hoe kan dat hij verdween het was niet eens een substitutie.' zei Kabuto geschokt. 'Je bent niet de enige die genjutsu kan hoor.' grijnsde Sasuke die achter hem stond. 'Hoe?' vroeg kabuto. 'Een techniek die ik over heb genomen van mijn broer. die techniek manipuleert je tegenstander zo hard dat hij zijn jutsus op zich zelf gaat gebruiken.' zei hij al lachend. 'Wat?!' nu pas zag kbuto dat de lijken niet sasuke maar hem zelf in bedwang hield. 'Nu zal ik het eindige.' zei sasuke. Kabuto keek de dood recht in de ogen. 'Chidori!'

the hidden leaf village

'Naruto, Naruto!' schreeuwde Konohamaru. 'Wat is er?' vroeg Naruto die uitgeput van al zijn training. 'Ze zijn terug!' riep hij weer. 'Rustig, rustig wie is terug?' vroeg Naruto. 'Kakashi en de andere ze zochten achter Iruka sensei. Het gerucht gaat dat ze iets over Sasuke te weten zijn gekomen.' riep hij blij. 'Sasuke?!' vroeg Naruto verbaast en een rivier van hoop stroomde door hem heen.

Reageer (1)

  • Luckey

    Wil weten hoe verder!!!
    Snel verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen