Foto bij Know 3

'Dat is alleen in het begin zo' troost ik Max. 'Hoe heet hij trouwens?' vraag ik. 'Niall' zucht Max. 'Het komt allemaal wel goed' zeg ik. 'Hij komt morgen al, en is twee jaar jonger en komt dus in de 2e. Bij jouw zusje' zegt hij. 'En dan moet jij opletten?!' vraag ik verbaasd. 'Blijkbaar' zucht hij. 'Ik vraag wel of Charlotte op hem let. Hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken' stel ik hem gerust. Hij kijkt me dankbaar aan. 'Kom anders vanmiddag met je zusje langs. Kunnen ze kennis maken' stelt hij voor. 'Tuurlijk, doe ik' zeg ik en op dat moment gaat de bel en lopen we weer naar binnen. 'Waar bleef je nou man?!' vraagt Max aan Tom als we hem tegenkomen binnen. 'Ik moest nog iets doen' zegt hij zachtjes. 'Wat hebben we nu?' vraag ik aan Tom. 'Mentorles' zegt hij. Mooi, even niets doen. We komen bij het lokaal aan en lopen het lokaal in. Aan een tafeltje vooraan zit een onbekende jongen. 'Als jullie even gaan zitten' zegt onze mentrix. Iedereen gaat zitten en ze begint. 'Jongens en meiden. Deze jongen hier heet Liam en is nieuw hier. Ik ga ervan uit dat jullie hem op zullen nemen en aardig tegen hem zullen zijn.' Er gaat een zucht door de klas heen en hier en daar vang ik op: 'Het zal wel'. Ik ijk naar de jongen, ik zie aan zijn gezicht dat hij zij best doet niet in huilen uit te barsten. Onze mentrix merkt het ook en zucht even. 'Jullie mogen nu gaan. Als alleen Louis even wil blijven' zegt ze. 'Dat heb ik weer' zucht is zachtjes maar ik vind het ook zielig als niemand het doet.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Liaaaaaaaam

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    liam!! hmmm dat word dan dus niam, ff dat je het weet (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen