Foto bij O13.

Ik plofte neer in onze hotelkamer. Daar waren we dan, we waren in Londen. Onze vakantie kon beginnen. 'Wat gaan we vanavond doen?' Vraagt Vanes springend op het bed. 'Wat dacht je van onze koffer uitpakken en wat eten?' 'Of we kunnen uitgaan.' Ik schenk haar een nep glimlach. 'Nee bedankt.' 'Ah toe. Mad please. Ik wil ook een leuke jongen net als jij.' De woorden deden me goed, ze lieten me glimlachen. Ik sprong Vanessa om der nek. 'Hij is leuk he?' Schreeuw ik uit. Ze knikt en springt vervolgens van het bed af. 'Ik ga douchen.' Zeg ze glimlachend en kijkt naar de koffers. 'Ja, dag Vanessa. Je pakt gewoon zelf je koffer uit.' Zeg ik en geef der een knipoog. Huppelend begin ik mijn eigen koffer uit te ruimen.

'Je bent een schat!' Roept Vanessa uit als ze ziet dat ik toch haar spullen heb opgeruimd. 'Weet ik. Schiet nou maar op. Ik heb honger, dat ik ook de rede dat ik je koffer heb uitgepakt. Droog je haren nou maar snel.' Ik ga zitten op het bed en pak mijn telefoon erbij. Nog steeds geen bericht van Harry. Moet ik hem bellen? Hij hoort toch een gesprek te beginnen? Ik gooi mijn telefoon naast me en slaak een diepe zucht.
'Ik ben klaar.' Zegt Vanessa vrolijk. 'Zo nu al?' Zeg ik sarcastisch en sta op, om eindelijk te eten.
'Uhm, Madeline?' Ik draai me om en zie daar een meisje staan. Geen idee wie het is. 'Mag ik misschien met je op de foto?' Verbaasd kijk ik Vanessa aan. 'Met mij?' Vraag ik haar als ik mijn ogen weer op haar richt. Ik zie haar knikken, ookal begrijp ik het nog steeds niet. 'Ja hoor, maar hoezo?' 'Uhm, nou omdat. Ik, uhm, ik vind het leuk dat jij en Harry samen zijn?' Opeens begrijp ik het. Mensen denken natuurlijk dat ik het vriendinnetje ben van Harry Styles, nou dat ben ik. Denk ik.. 'Ow, uh ja tuurlijk. Kom maar.' Ik ga naast haar staan en maak een foto. 'Dankje Madeline.' Ik glimlach en loop samen met Vanes verder naar het restaurant. 'Wat leuk, je bent beroemd.' 'Overdrijf niet zo, één iemand herkent me dat zegt niets.' Zeg ik lacherig en haak mijn arm in die van haar.

Eindelijk waren we aan het eten, ik had zo ontzettende trek. Vanessa wilde erg graag uit vanavond, dat was misschien wel de rede dat ik zo sloom at. Ik had daar helemaal geen zin in. Ik weet hoe Vanessa is. Ze plakt aan iedere jongen die ze tegen komt en dan sta ik daar alleen. Normaal heb ik m'n andere vrienden nog, maar die zijn er nu niet. En ik kan en wil niks doen met andere jongens, ik zou het niet eens durven.
'Kom schatje, we gaan de stad in.' 'Ik ben echt moe Vanes, we kunnen toch ook morgen gaan? We ziijn hier nog twee weken.' 'Ja dag, Mad ik heb echt even behoeften om uit te gaan.' 'Veel plezier.' Snauw ik en sla mijn armen om elkaar heen. 'Nee, nee, nee, nee. Madeline. Dit gaan we niet doen. We zijn nog geen twee uur op vakantie. We gaan niet nu al ruzie maken.' Zegt Vanessa terwijl ze met haar hoofd schud. 'Oke, let's go.' Zeg ik. Ookal heb ik er nu al spijt van.
Samen met Vanessa loop ik de eerste en beste discotheek binnen. Een vlam van warmte en stank kwam me tegmoed, hier zou ik het niet lang volhouden. 'Wat drinken?' Schreeuwt Vanessa. Ik knik en loop dan samen met Vanessa naar de bar. 'Twee water alsjeblieft.' 'Water?' Zegt de barman lacherig. 'Ja, water!' Schreeuw ik naar hem. 'Niks sterkers?' Ik zie Vanessa naast me knikken, 'Doe maar.' 'Vanessa!' Roep ik afkeurend. 'Dat kan je toch niet afslaan van zo jongen?' Zegt ze terwijl ze haar ogen alleen maar op hem heeft gericht. 'Vanessa, ik wil dit niet.' Ze haalt haar schouders op en slaakt haar drankje in een ruk naar binnen. Waar is ze mee bezig?..

joh my god.
you guys are amazinggggg!
ik stond gewoon in de top.
Heeeee, naar mijn nieuwe abo's.
Zullen we nog een dagje top doen?
Hoe meer kudo's. Hoe meer ik schrijf!
xx

Reageer (1)

  • OhOhBieber

    Haha graag gedaan hoor!:)
    Oke dat klonk arrogant maar, dat was dus niet de bedoelingxD
    SNEL VERDER!
    Xxxxxxx Alyy(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen