Nummer 8, Best spannend deel. =D I Think

Why Did You Hurt Him?
''Na het eten waren Patrick en Peyton ergens mee Naar Binnen gesleurt Door Pete, Ondertussen Was Patrick al Bezopen In ieder geval daar leek het op, want De jongens stonden aan de Bar. De enige die nog een beetje Nuchter was, was Peyton''

''Pete loopt Naar buiten met Patrick en Peyton''
Pete: Hé Ik ga naar huis, Doen jullie voorzichtig?
Peyton: Ja ik zal hem vanacht wel bij mij laten slapen anders verbouwt hij de boel thuis.
''Pete begint te lachen en loopt naar Huis''
Peyton: Patrick Kom je ook?

''Peyton loopt richting huis en Patrick sjokt een Beetje achter haar aan''
Peyton: Patrick loop is een Beetje door.
''Patrick Mompelde iets wat Peyton niet kon horen''

''Zo'n 10 minuten later waren Patrick en Peyton ook Thuis, Patrick liep Wankelendt Naar Peyton toe en Pakte Haar beet''
Peyton: Patrick wat doe je?

''Patrick gaf Peyton een kus in haar nek, Peyton rook dat er helemaal geen Dranklucht uit z'n mond kwam en Duwde hem weg. Patrick keek Naar Peyton, Maar peyton keek niet terug en liep weg. Patrick pakte de arm van Peyton vast''
Patrick: Peyton wat is er?

'Peyton duwde Patrick weer weg''
Peyton: Patrick ik dacht dat ik je Kon vertrouwen.
Patrick: Dan kan je ook.
Peyton: Nee, dat kan ik niet. En al helemaal niet als je zo gaat doen!
''Max was achter Patrick en Peyton gaan staan''

Patrick: Maar..
Peyton: Patrick! Ik wil niks met je!
''Peyton sloeg Patrick, en Max zag alles gebeuren en rende naar z'n Kamer. Peyton Liep achter Max aan en Patrick ging weg''

Peyton: Max.
Max: Mam ga weg!
''Peyton zag dat Max huilde en aaide over z'n hoofd en hielde hem in haar armen''
Max: Waarom moest je Patrick slaan?
''Peyton zij niks en Max keek zijn Moeder aan''
Max: Maam!
''Peyton zuchte''
Peyton: Max ik weet het niet het ging vanzelf.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen