Foto bij Evrybody Sucs

Arendpoot slaapt in de Donderclan.
De leider Lavaster staat te blinken in het maanlicht.

Arendpoot!!! het is ochtend!!! Jachtpoot stond aan zijn hol. Arendpoot haatte Jachtpoot als vossenstront.
Hij maakte zich elke keer wakker en hij was dan ook nog eens de zoon van Vangstaart, de commandant.
en als je van de duivel spreekt zie je zijn staart. Vangstaart kwam daar al aanlopen. o, zijn jullie al wakker? zij hij.
Misschien kunnen jullie op jacht gaan naar de Slangenrotsen?
Buizerdschram staat al te wachten. Buizerdschram was de mentor van Arendpoot. Hij was sterk, streng en stil.
oh, nee niet weer dacht Arendpoot.
toen de drie katten door het bos liepen liep er een muis vlak voor de poten van Arendpoot.
Vang hem dan toch! riep Buizerdschram. maar Arendpoot was al te laat. Jachtpoot had hem al aan zijn klauw gespiest.
Na een tijdje had Buizerdschram al 2 muizen gevangen en Jachtpoot al 7 muizen. en Arendpoot: 0
Toen ze bijna aan vierboom waren zat er een Dikke muis in het struikgewas. Ik pak hem! fluisterde Jachtpoot.
Nee, laat mij eens, Wacht! riep Arendpoot stilletjes. De muis had hem net niet gehoord.
Plots vloog er boven de kop van Buizerdschram een grote buizerd.
oh, nee, wegvluchten!! riep hij angstig uit. nee, Arendpoot: hij wil vast die muis pakken.
Jachtpoot zei: ik krab hem snel weg! en hij liep achter de muis aan, die het op tijd opmerkte.
Buizerdschram bang van Buizerden omdat toen hij nog een klein kittentje was een buizerd hem had meegenomen naar zijn nest, maar Buizerdschram
sprong weg, de klauw van de Buizerd vloog naar hem en kraste in zijn lichaam. toen viel hij. vandaar zijn naam.
De buizerd kwam naar Jachtpoot toe. jachtpoot sprong in de struiken. de Buizerd ving de muis, en toen vloog hij op Arendpoot af. Arendpoot was doodsbang en liet zich op de grond vallen. Buizerdschram daarintegen liep gewoon weg van de schrik. dit zouden Arendpoot zijn laatste seconden zijn geweest als er plots geen flits voor zijn gezicht kwam. De Buizerd vloog weg en voor Arendpoot stond een snel klein katje. Dankje: Zei Arendpoot.
hier: zei het kleine katje tegen hem. die is van jou. En hij hield de Buizerd met de muis aan zijn klauwtje. maar toen hoorde Arendpoot geroep.
Flitspoot, kom terug! Ik zal maar gaan. zei het kleine lichtbruine katje. oke daag!! fluisterde de donkerbruine kat: Arendpoot.
Buizerdschram kwam uit de struiken en zag Arendpoot staan met de buizerd in zijn bek. " JE HEBT PROOI GEVANGEN VAN DE WINDCLAN!!! schreeuwde Buizerdschram. kom mee! Arendpoot liep gehoorzaam achter zijn mentor.
In het kamp stond Arendpoot met zijn kop gebogen voor Lavaster. Lavaster zei: Je zal voor de oudsten moeten zorgen.
Arendpoot keek op en was verrast dat het niets erger ging zijn.
Lavaster ging voort: Je mag niet meer buiten het kamp en reken er maar niet op dat ik dit snel vergeten zal zijn.
Arendpoot liep triestig naar het hol van de oudsten en Egelhart, de mentor van Jachtpoot stond met hem te lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen