Foto bij Nine

Heey peepz,
Vrolijk kerstfeest!!
Wat hebben jullie allemaal gehad?
Helaas vierde ik dit jaar geen kerst maar goed.
Merry CHristmas And A Happy New Year
xxx xHappinessx

Ik leg mijn trillende vingers op de deurklink en haal nog eens diep adem voordat ik naar binnen stap.
Ik heb mijn jas nog niet eens uit of Diana en John staan al voor me in de gang.
''Jij hebt wat uit te leggen'' zegt John met een hele lage stem dat ik er bijna bang van wordt.
Diana gaat me voor naar de woonkamer en even later komt John ook de woonkamer in met een halve pijp.
''Wat is dit''? vraagt hij en steekt de halve pijp naar voren.
''Waar lijkt het op''? antwoord ik alsof ik niet goed snik ben.
''Ik bedoel, wat heeft dit te betekenen''?
''Nou, dat is een halve waterpijp die dient om het water van het,-''
''Wij hadden een afspraak'' onderbreekt John me.''We hadden je even alleen thuis gelaten omdat we even naar de buren moesten, en toen we thuis kwamen was jij ineens verdwenen''.
Ik kon het niet laten.''Dat heb je dan goed gezien''.
''Naila, het gaat erom dat je niet verantwoordelijk bent geweest, ons gezag hebt ondermijnt en ook nog eens de waterpijp hebt gesloopt''! schreeuwt John het bijna uit.
''Oma was heel erg teleurgesteld toen jij er niet was en wij waren doodongerust omdat we niks meer van je hoorde'' brengt Diana uit en probeert zo kalm mogelijk te blijven.
''Jullie wisten waar ik was, waarom hebben jullie me dan niet gebeld of opgehaalt''? vraag ik.
''Omdat we heel snel naar oma moesten'' antwoord Diana en ik sta op.
''Waar denken we heen te gaan''? vraagt John en ik zie bijna stoom uit zijn oren komen.
''Naar bed, of is dat ook al verboden''? vraag ik met een arrogant toontje.
''Jij gaat niet naar bed, jij gaat ons alles uitleggen''.
''Ik hoef niemand iets uit te leggen, het is toch al duidelijk voor jullie? Sorry hoor, dat ik lol heb gehad met vrienden''.
''Naila, daar gaat het niet om, we hadden een afspraak en er had wel iets met je kunnen gebeuren''. Diana staat op en gaat naar de keuken.
''Vanaf nu ga jij nergens meer heen zonder onze toestemming en je krijgt drie weken huisarrest'' zegt John zonder me nog aan te kijken.
''Jullie zien het ook echt niet hé, hoe meer jullie dingen voor me gaan verbieden, hoe meer ik het ga doen''. Ik stampvoet de trap op.''Ik ben toch zeker geen klein kind meer'' roep ik nog naar beneden voordat ik mijn kamer deur achter me dicht gooi.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen