Foto bij Evryone happy

nu dat de twee windclan krijgers waren weggejaagd vertrokken The Schadows weer op training samen met Krachtvacht en Inktpels.

Hey, is dat daar geen Donderclan? zei Krachtvacht tegen Zachtvacht en Kreeftpoot.
Ik geloof van wel antwoorde Krabpoot vrolijk. Inktpels keek trots naar zijn twee kittens die nu zo opgewonden leerlingen waren.
Krachtvacht zei: stil, ik laat Arendklauw eens zien. Arendklauw liep langs de rand van het Donderpad en de Donderclankrijger: Egelhart keek op. Arendpoot, wat doe je daar? Maar toen Krachtvacht en Zachtvacht bij hem gingen staan liep Egelhart weg.
De blonde kater liep de Doorntunnel in en zei tegen lavaster die medelevend in Arendpoot stond te babbelen: Lavaster, lavaster lavaster!!!!
Arendpoot zit bij de Schaduwclan! Wat? zei Lavaster Op dat zelfde moment kwamen Stekelpels en Heuvelster het kamp in. De schaduwclan is veel te sterk deze bladkaal! mompelde Stekelpels...
Ondertussen zaten Arendklauw, Zachtvacht, de twee leerlingen en inktpels zaten lol te maken op de rand van een rots.
plots zei arendklauw: Wacht een momentje, ik ben weg.
felle zonnestralen schenen op vierboom. een lichtbruine kater sprong met een sierlijke boog op de rotsen.
toen kwam Arendklauw, de Donkerbruine Schaduwclankrijger bij hem. Flitspoot!!!
Flitshart! verbeterde hij hem. wow, proficiat zei Arendklauw.
En jij, Arendpoot, heb jij al een krijgersnaam?
Ja, ik ben nu Arendklauw.
Plots keek flitshart naar de top van één grote eik van de vierboom.
Wat is er daar? vroeg Arendklauw.
Eekhoorn!!!
Flitshart sprong zo snel als hij was naar de boom, zette zijn klauwen in het schors en klom de boom in. Hij haalde uit met zijn klauw maar hij was net te laat.
de Eekhoorn sprong naar een andere eik maar daar zat Arendklauw. toen Flitshart uit de ene eik kwam sprong de Eekhoorn terug naar die boom maar halverwege zijn sprong vloog er de Donkerbruine kater in de lucht en haalde hij uit met zijn rechterpoot. zijn nagels boorden door het fragile huidje van de Eekhoorn. Je heet niet voor niets Arendklauw zei Flitspoot. Arendklauw en flitspoot waren gelukkig, ze lagen samen naar de Zonsondergang te kijken tussen de twee grote eiken.
het was stil afgezien van de krekels die geluidjes maken; Die natuurlijke stilte werd verbroken door Flitshart.
Ik moet gaan naar mijn clan. zei Flitshart. OKe, ik ga ook. zei Arendklauw al snel.
toen ze allebei in de richting van hun clan vertrokken miauwde Flitshart: Waarom ga je in de richting van de kwaadaardige gevaarlijke Schaduwclan?
Arendklauw schrok , hij had nog niet verteld dat hij was verbannen.
De Donderclan is geen clan voor mij. zei Arendklauw. Ik ben verbannen en naar de Schaduwclan getrokken.
Flitshart zei: nee. dat mag niet. Dat kan gewoon niet.!!! en hij werd woedend.
Arendklauw vroeg wat er was.
Flitshart antwoordde: ik mag dat niet vertellen. ik ben loyaal aan mijn clan.
Sorry, maar we kunnen geen vrienden meer zijn ArendPOOT.
Arendklauw keek hem na toen hij wegliep en stond verdrietig op vierboom.
Toen kwam Modderstorm op hem afgelopen.
DE Wind en donderclan willen ons aanvallen!!!!! iedereen terug naar het kamp!!
Arendklauw keek nog eens verdrietig in de richting van de windclan. toen volgde hij Modderstorm.
hij fluisterde tegen zichzelf: Flitshart, ik ...........

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen