Foto bij 3. Claire POV

Heey deze foto hierboven is van mijn gala en das dus mijn klas. Ik Ben dat Meisje helemaal onderaan met donkerblond haar.

Maar Hier hoofdstuk 3
Xoxo

Ik loop met Nina naar de agrimarkt om Wat te eten en drinken te halen, al zal ik toch niet drinken Enzo. Ik loop lenig op mijn pumps met Hakken van 11,5 cm naar binnen. En Zie al snel een paar jongens - die er niet verkeerd uitzien- Hun hoofd omdraaien en mij letterlijk met open mond aan kijken. Ik knipoog naar Ze en loop lenig door waar door Nina vraagt "Claire hoe kan je in hemelsnaam op zulke hoge Hakken lope?" "o je Weet wel gewoon oefenen" verzin ik als smoesje. Als we Weer terugkomen op school loop ik met haar naar binnen "Claire wacht jij even buiten je Weet dat we Geen energy op school mogen" ik kink en stop abrupt met lopen. Een paar minuten later komt luc naar buiten lopen "Heey luc Wat kom je doen?" "o gewoon jou gezelschap houden" antwoord hij nonchalant. En Dan gebeurd het, het moment waar ik al een Lange tijd op heb gewacht. Ik voel zijn perfect gevormde lippen op de mijne planten en zo te voelen boeit het hem helemaal niet dat ik zo koud aanvoel. Ik zou Blij moeten zijn dat hij mij na al die jaren eindelijk heeft gekust, Maar dat Ben ik totaal niet. Ik zoen gewoon met hem door.CLAIRE STOP NU JE WEET NIET WAT JE DOET DENK AAN DALTON dalton! Jaah das waar. Ik duw hem van me af waardoor hij met een plof op de harde grond terecht komt. ik ren naar binnen en overhandig Nina snel de tas. Ik ren naar mijn huis en Zie dalton tv zitten kijken. Ik ren zo snel mogelijk naar boven en plof neer op mijn bed. Wachtend op de rode tranen die Lang zullen stromen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen