Foto bij What to do?

Ik heb besloten om mijn 5 reacties plan te schrappen(A) duurt veel te lang eer dat ik verder kanxD

ik draai me in een ruk om. Kijk het kan mij niet zoveel schelen wat er gebeurd met mijn leven maar dood wil ik nou ook weer niet. Ik tuur de bosjes in maar zie niks. Het begint inmiddels een beetje te schemeren. Dan hoor ik weer die grom maar nu dichterbij ik begin angstig rondjes te draaien en om me heen te kijken. Dan zie ik de bosjes bewegen. Bang zet ik een paar stappen achteruit. Dan bewegen de bosjes weer. En ik stap nog een paar stappen achteruit. Dan springt er een.....

Jasper POV.

Nadat Eden is weggerend ben ik naar huis gegaan ik kon het gewoon niet meer aan om op school te blijven. Nu zit ik hier in mijn kamer compleet te stressen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik kan haar gewoon niet met rust laten. Ik wil haar niet met rust laten. Ik wil altijd bij haar zijn, maar ze heeft het toch wel duidelijk gemaakt dat ze me niet bij haar wil. Ik moet gewoon even met haar gaan praten. Ja dat moet ik doen, en wel nu. Ik roep even naar beneden dat ik weg ben en spring dan het raam uit. Ik begin te rennen, hard te rennen. Als ik bij haar huis kom spring ik in een boom. Hij staat niet precies bij haar raam, maar ik kan van daar wel heel haar kamer zien. Ze is er niet. Ik loop een rondje rond het huis, maar ik zie haar niet. Wat nu? Wat moet ik doen? Vragen. Gewoon vragen of ze er is. Ik loop naar de deur en bel aan. Een wat oudere vrouw die heel erg heeft geprobeerd jonger te lijken doet open. 'hallo is Eden thuis?' vraag ik vriendelijk. De vrouw is even van haar stuk maar hersteld zich dan snel. 'nee' zegt ze verwaand 'wat wil je van haar?' 'ik wou vragen of ze even wou wandelen ofzo.' zeg ik nogsteeds vriendelijk maar wel lichtelijk geïrriteerd 'weet u wanneer ze thuis is?' 'nee ze is niet uit school gekomen en heeft niets laten weten, maar mijn andere dochters zijn wel thuis ik weet zeker dat een van hun wel wil wandelen.'

Reageer (5)

  • JckSparrow

    Ga met haar zussen wandelen en zuig ze leeg >:D

    1 decennium geleden
  • DreamingOFu

    Een wat oudere vrouw die heel erg heeft geprobeerd jonger te lijken doet open.

    wahha
    GENIAAL xD

    1 decennium geleden
  • Snippy

    als Jasper met een van hun gaat gaan wandelen eet Ik Hem op in de plaats van Hij MIJ!:@xD

    1 decennium geleden
  • MissisFraser

    grrr Jasper zeg pleaze neeeee je moet met haar wandelen hoor:D

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • SuperLouby

    :O:O:O:@(6)Omg meent zij dat nu :8:8:8

    ( ik wil ook wel wandelen :$)

    snel verder schrijven xDxDxD(typing)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen