Lees eerst de vorige om dit te snappen!!! Kudo pleause... En vertel het ook aan andere, heb niet zo veel lezers...

Het duurde ff maar toen kwam de manager aanrennen en vroeg wat er was. Ze wezen naar mijn mobiel en fluisteren dat het mijn moeder was. De manager dacht na en zei na een tijdje dat ik het mocht vertellen zolang er maar niet te veel waren die het wisten. Ik vertelde dat ik bij one direction was en het was ff stil... Toen vroeg ze of ze 1 van de jongens mocht spreken. Ik keek ze aan en ze wezen allemaal naar Zayn dus ik gaf hem aan Zayn. Ze zaten een tijdje te praten en na een tijdje kreeg ik de telefoon terug. Mijn moeder zei: "Ik zie je morgen wel weer tot morgen!!!" "En dat was mijn moeder..." Zei ik. Zayn zei dat mijn moeder had gezecht dat ik hier moest slapen en dat ze mij morgen naar school moesten brengen. Ik was natuurlijk helemaal blij, ik ging bij one direction slapen! OMG!!! Ik was echt helemaal blij en de anderen merkten dat ook, ze moesten lachen en ik ook. We moesten eten en we gingen courmetten. Tijdens het courmetten vroeg Louis of ik ook wortels wou en ik zei nee... Het was helemaal stil en Louis werd helemaal boos omdat ik geen wortels hoefde. De rest was helemaal stil.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen