Foto bij Hurt!!

3 reacties ik ga lagerxD niet dat ik de reacties niet kan krijgen ofzo xD maar anders duurt het zo lang:P
enjoy(K)

'AMY er is iemand hier voor je.' roept ze het huis in. 'MAM ik heb nu geen tijd hoor.' 'Amy kom nu maar!!' een paar seconden later komt een meisje binnen sjokken. Als ze mij ziet staat ze meteen recht 'mam' sist ze 'had gezegd wie het was!!' 'Jasper hier heeft een wandelpartner nodig.' 'oh, ik wil wel mee hoor.' zegt ze nu ineens overmatig vriendelijk. 'oké' zegt ik twijfelachtig. Dit word een lange avond. Het meisje dat Amy heet pakt haar jas en stapt ook naar buiten. Amy praat aan een stuk door maar ikmerk er niet zoveel van. Mijn hoofd zit bij Eden waar zou ze zijn? Ik maak me toch wel zorgen en voel me een beetje schuldig nu is ze kwijt door mij. Niet dat het leek alsof haar moeder het ook maar iets kon schelen. Opeens word ik uit mijn gedachten getrokken door Amy die mijn naam zegt. 'eh sorry ik lette even niet op wat zei je?' 'waarom je in een keer besloot om naar ons te komen.' zegt ze op een toon die heel verleidelijk moet klinken maar dat in mijn oren absoluut niet is. 'oh ik kwam eigenlijk voor je zusje Eden.' 'oh.' zegt ze nu vol afschuw. 'wat zie je eigenlijk in haar? Zo speciaal is ze nou ook weer niet.' zegt ze nog steeds vol afschuw. In ieder geval specialer dan jou. Gaat er door mijn hoofd en dat wil ik eigenlijk ook zeggen maar ik kan mezelf nog net tegenhouden. 'misschien niet in jou ogen maar in de mijnen wel.' zeg ik geïrriteerd. Hoe durft ze haar te beledigen. Ze is wél speciaal. Heel speciaal. Ze is het meest geweldigste wezen dat ik ooit heb ontmoet en waarschijnlijk ooit zal ontmoeten. 'ik denk dat het beter is als we teruggaan.' zeg ik proberend mijn irritatie niet te laten blijken maar dat lukt niet helemaal. Echt dat kind laat mijn bloed koken. Nu snap ik waarom Eden niet naar huis wilde toen na de uitval van Alice. Bij hun thuis is het de ergste vorm van assepoester die ik ooit heb gezien. Ik moest even lachen om mijn gedachten. Maar ik zag al snel weer de ernst van de situatie. (jaja hele wijze woordenxD). Eenmaal weer bij hun huis zeg ik vluchtig gedag en ga naar huis ik moet Eden vinden. Als ik thuis aankom storm ik naar boven. Ik moet iets bedenken ze kan overal zijn. Opeens gaat mijn kamer deur open. En stapt Emmett naar binnen met in zijn armen een zwaargewonde Eden.

Reageer (7)

  • SUJU

    Nu tog niet stoppen verder!!

    1 decennium geleden
  • cupcake09

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Snippy

    oehh spannend

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    verderrr!!!!

    X

    1 decennium geleden
  • YourFear

    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen